Instructables

Adam & Jamie draw a MONA LISA in 80 milliseconds! at NVIDIA's Show

Adam and Jamie made a robot that fires lots and lots of paint balls. When they shoot on a big piece of paper what you get is a MONA LISA. The MONA LISE appears on the paper in 80 milliseconds!!! Watch the video below and be amazed!!!


Picture of Adam & Jamie draw a MONA LISA in 80 milliseconds! at NVIDIA's Show
KNEXFRANTIC3 years ago
i couldnt stop laughing when i saw this epic
davinci should have seen this
comodore (author)  Thelonelysandwitch5 years ago
haha, yea, that is a hell of a thing.....
bring this into a paintball war :)
Like the spartan laser of paintball!!! FTW!
comodore (author)  M4industries4 years ago
WTF?
Gamer Slang : FTW= For the win

WTF= What the f**k
comodore (author)  Thelonelysandwitch5 years ago
You are the winner... lol like a ww2 paint ball kinda way... :)
what do I win?
comodore (author)  Thelonelysandwitch5 years ago
Nothing! What do you expect???
oh man!
comodore (author)  Thelonelysandwitch5 years ago
? :D
comodore (author)  Thelonelysandwitch5 years ago
xD :D
=SMART=5 years ago
They did something similar at youtube live, adam shot jamie i think
comodore (author)  =SMART=5 years ago
Yea, i posted a topic for that also, but that was after this.
fwjs285 years ago
ahahhahahah...suweet..that would hurt so bad to be hit with that!!!
comodore (author)  fwjs285 years ago
That would probably kill you!!!
fwjs28 comodore5 years ago
probably?...that would kill you
comodore (author)  fwjs285 years ago
yea, make you suffer for some time than die... :)
fwjs28 comodore5 years ago
true...your body wouldn't realize that your dead fast enough, but would realize its in major pain.....
comodore (author)  fwjs285 years ago
First you would probably stop to feel your arms and legs, then...
dark sponge5 years ago
What if they shot someone with it...
They did that at you tube live
hojop255 years ago
I cant get over the fact of how awsome that was!!!!!
comodore (author)  hojop255 years ago
Haha, soooooo COOL!
Valancy5 years ago
I have such a crush on Jamie. He is soooo Smart & Serious. Shhh. Don't tell my husband..*laughing *
ha ha he was in the special forces too... SPECIAL FORCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Concrete Inspector.
and SPECIAL effects
lol
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Astronaut! maybe
ha ha, no, but i know he's had alot of different jobs...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Yea, I think I red that he worked at a pet shop, but that was a long time ago... I know he knows how to dive.... :P Lets talk: FUN FACTS ABOUT JAMIE! xD haha Maybe we can make a topic!
oh yeah.. he sold snakes and stuff... i think the diving experience was from special forces... i think maybe he was a green beret, and that's why he has a beret...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
hahahaha!!! Yea, maybe a black beret, he has a black one. or, or maybe he was a commando in WWII xD
ha ha i don't think he actually fought in any wars though...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Are you shore, he is pretty old. :) hihi
Hey Now ! I am in my 30's..I don't think he is OLD !!!!!
eh, he's like 40-50...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
yea, maybe 60-80 hey, It's well known that every scientist has a younger fine so don't worry Valancy! ;-)
ha ha, he's not that old...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Are you shore! Well, never mind... Have you seen the new move!!! Haha, cant wait for it! It's going to be sooooooo cooooool!!!
MYTHBUSTERS_by_operative274.jpg
omg lol
comodore (author)  Sandisk1duo5 years ago
HAHA, I love that poster sooooo much!
who made it?
comodore (author)  Sandisk1duo5 years ago
Don't know, just found it on google search...
comodore (author)  Valancy5 years ago
haha, how old is he?
LOLZ!!!! Send him a letter
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
HAHA! Yea, a love letter!
muahahaha
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
Buhahahahahahaha!!!
muahahahaha
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KentsOkay5 years ago
Froody...
comodore (author)  KentsOkay5 years ago
??????????????WHAT???????????
Read the Hitch Hiker's Guide to the Galaxy, by Douglas Adams
comodore (author)  KentsOkay5 years ago
What does this have to do whit the video??? :)
Oblivitus5 years ago
Cool!, anyone here watch Weapon Masters?
Flumpkins5 years ago
That was awesome!

It didn't like like Mona Lisa, looked more like an Indian
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
Well, it is hard ti replicate the real colours whit paintballs! But still a great job! :)
True!!!
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
///// ////// ////// ////// MYTHBUSTERS //////// ////// /////// /////////// /////////// ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Are awesome :D
comodore (author)  Flumpkins5 years ago
/////////////////////mythbusters//////////////////////////////////////////////MYTHBUSTERS/////////////////////////// AWESOME//////////////////////////////////////////////////GRATE//////////////////////////////////// COOL////////////////////////////////////////////////////////////
they should make their own then...
truly, truly amazing!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Agreed! Great ingenuity!
that would kill in a paintball game... :P
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
haha, that's like a colorful-paint ball-canon-killer-thingy :P
and if you had one you could say: HOW ABOUT I PAIN THE MONA LISA ON YOUR FACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
haha, I think the paint balls would go trough the body, you can say, HOW ABOUT I DRILL THE MONA LISA ON YOUR FACE. It would be grate if you could make something like this, just small. The only problem I see is to find paint-balls so small to fit in a, lets say a 5mm tube. That would be small, and you could build the presure by a manual pump... Just a thought :)
well, you can get airsoft "paintballs"!!!
6mm
that could work...
pfft they're mythbusters, they can find a way!
yeah! *so can i*
no, your utterly worthless o.0 .....
uh... the mythbusters aren't geniuses, you know! anything they do on the show is pretty amateur... they could do better, they just have to do simple stuff because of the producers...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Well, still they can and do make some complex stuff...
not on the show... but for their former jobs, hell yes! especially that killer paintball robot!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Yea, and the 7up can shooter thingy...
that must have been a pain to build...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
why? you mean literally or ...?
well, wouldn't it suck to labor over it for months and months? fun though.... that would be cool to have *the commercial it was for was good too*
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
well, i like to build, it wouldn't be to painful form me, and I think it was fun to build it for the mythbusters to...
well, yeah... really, i'd just like that paintball tank thingy they made... :D
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Haha Who wouldn't?
peace advocates? :P
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
??>??
nevermind, i meant peace advocates wouldn't like it..........
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
OOOOOOO right funny!!! (I don't get it) haha :) Well, it maybe just because I am stupid!
lol, i said nevermind...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
aaaaaaa, your driving me mad!!! :)
?
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
?What?
i got confused...
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
me too :) Lets start from the beginning! haha
mythbusters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Adam!!!!!!!!!!!!!!
uummm... uh... JAMIE!!!!!!!!!!!!!!!!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
aaaaaaa, hmmmm, KARY!!!!!!
GRANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cuz.. um... he's asian like me!
comodore (author)  AnarchistAsian5 years ago
Torry, eeeeee, because he is white like my underpants!
Pro

Get More Out of Instructables

Already have an Account?

close

PDF Downloads
As a Pro member, you will gain access to download any Instructable in the PDF format. You also have the ability to customize your PDF download.

Upgrade to Pro today!