I'm possibly back? A few oldies and memories, and just a big update forum

Wassup guys? Some of you may remember me, some of you may not. I was originally Superjustin18, but decided to change to Flumpkinz... cuz it's funny sounding!

Whats NEW? Well, I've matured a lot... and I'm 13 now. That's right, all this time I've been to young for an account. But now I'm old enough, so no more guilt haha. My music taste has grown. Instead of being based on Punk and Metal, I now like Folk, Deathcore, and so many different extents of music. Another thing Is that now I actually have friends (which is the reason I haven't been on recently lol.

Going back to old times, heres an oldy for Instructables. But since it's been SOOO long since I've been on, I just thought I'd ask. What are you're favorite bands? Or, if you want just post bands you listen to.

Now, last time I did one of these, my heaviest band on there was Scar Symmetry. Now my heaviest is probably the Faceless.  I'll post videos below. To answer my own question

The Faceless - Prison Born
http://www.youtube.com/watch?v=yRF0cPnw0A0

Avenged Sevenfold - Welcome to the Family
http://www.youtube.com/watch?v=6-iOKHjy3sQ

Disturbed - The Infection
http://www.youtube.com/watch?v=-h23hxsG6BM

Gaelic Storm - Johnny Tarr
http://www.youtube.com/watch?v=PlqdqNGhJaA

Ughh, too much more haha. Bands like Diecast, War of Ages, etc.


sort by: active | newest | oldest
DJ Radio7 years ago
I recently became a fan of Metallica.
You serious?
I have "Master of puppets" and "...And justice for all". I think they are pretty good.
dombeef7 years ago
How long were you away?Remember sunny124613?
Flumpkins (author)  dombeef7 years ago
Hahah yes I do
Yeah, although she isn't on much, how long were you away?
zascecs7 years ago
Wait, you were gone? It seems as if you were on the site all along... maybe it's cause you've made so many comments...
Jayefuu7 years ago
I like all those bands :)
Goodhart7 years ago
Well, I still listen to the London Philharmonic when I get a chance to :-) BTW: Welcome back
Flumpkins (author)  Goodhart7 years ago
Ahh. They're pretty unique. And thankya! Hopefully this time i'm back I'll actually stay back lol.