Instructables

skating birds!?!?!

My bird has been ripping off some major air and I got some pics of them in action.

1. big air

2.dropping in

3.180* FS grab

4 spine killer.

Picture of skating birds!?!?!
-drop in.jpg
FS grab 180.jpg
Spine killer.jpg
my bulldog knows how to skateboard. to bad he can only go forward and jump ramps :(
All these birds are doing is sitting on a floating skate board lol.
yes they are yes they are.''Honey wheres the shotgun?''
So cute !!!

school poems
ilpug3 years ago
maybe explain the camera tricks? this is pure awesomeness.
the_burrito_master (author)  ilpug3 years ago
Infact if you look at the firs picture. under the right side of the skate board you can see some string that wasn't cut off that made the knot. I didn't actually edit anything in the1st picture if you look close enough you can see both strings.

The high ambiance background makes it more difficult so see.
the_burrito_master (author)  ilpug3 years ago
I had 2 thin strings on the front and back of the skateboard taped up to the ceiling, then before i uploaded them edited out where you were able to see the strings.
LelouchZero3 years ago
Aww that's so adorable. My budgies skateboard too but I don't have any ramp like thingy. :/
the_burrito_master (author)  LelouchZero3 years ago
That's so cool mine don't really, this was just a fun day of trick photography.
They get fed up after awhile though.
happyjo3 years ago
Oh wow! That is amazingly awesome! :D
the_burrito_master (author)  happyjo3 years ago
hate to break it to you but it was just a slick trick photography day. haha
Oh, well, Awesome photography job! :D
gomas2114 years ago
i have the weird board ramps that you have
the_burrito_master (author)  gomas2114 years ago
cool they're kinda cruddy tho you have to tape them to the table to use them.
yeah, if u don't they move with the skateboard
crapflinger4 years ago
this definitely requires video.

that last pick almost looks like he/she/it is grinding on the back of the chair in the background
the_burrito_master (author)  crapflinger4 years ago
lol I wish that bird was that big.
Doctor What4 years ago
Heh, cute!  Just like those evil skateboarding bulldogs.
Randomguy654 years ago
What The!!!!!!!!!!!! XD
Owenmon5 years ago
Sweet! But you really need a video.
lemonie5 years ago
Neat pictures, but this is nothing without a video...? L
the_burrito_master (author)  lemonie5 years ago
No animal wrights activists will get mad if they see how hard I have to push them to get that much air XD.
Oh come on now, surely this is animal empowerment? Think of the keyboard-cat, video please?

L
the_burrito_master (author)  lemonie5 years ago
Hahahahaha lol ok maybe soon.
lol. Power to the birds!
the_burrito_master (author)  lemonie5 years ago
(removed by author or community request)
lol. Good job man.
thanks.