loading
Picture of Reusable Box for
aufgefaltet.png
Are you using the Bag-in-Box system to fill up your homemade juice?
Then this is an good alternative to using the normal cardboard boxes.
Its designed to make good use of the material and to be long lasting.

material needed:
800* 400* 6mm MDF or whatever you want (whats MDF in english?)
Glue
Sandpaper
                                    
tools:
buzz saw
jig saw
drill

Step 1: Cutting

Picture of cutting
IMAG0178.jpg
IMAG0179.jpg
Saw the parts as in the picture below to make best use of the material.
The first cut should be on the long side, so then you only need to cut pieces off of the two resulting boards.
 
webman38024 years ago
Auf Englisch bitte...
pippilotta7478 (author)  webman38024 years ago
its finally translated now, thanks for the hint...
derwassi4 years ago
Cooles Design, ich seh hab die Saftsäcke eigtl. noch nie einzeln, ohne die Pappbox, zu kaufen gesehen. Ein "befülltes" Bild wäre auch nicht schlecht.

Und nebenbei: Es steht zwar nirgendwo geschrieben, dass Englisch die "Web-Sprache" ist, aber die Sprache ist so schön simpel dass sie nahezu jeder versteht, daher wäre es Klasse, wenn du für deine Anleitung noch ne englische Übersetzung angibst, damit die restlichen 98% der Besucher dieser Site auch was davon haben.