Introduction: How to Fix Your Weak Guitar Hero 3 Strap.

Picture of How to Fix Your Weak Guitar Hero 3 Strap.

I am going to show you how to fix your guitar Hero 3 strap that is weak, enjoy.

Step 1: Materials.

Picture of  Materials.

get these. (and sorry the picture is sideways, you can still see it.)

1x guitar hero guitar.

1x old strap.

1x rubber band from a thing of lettuce.

Step 2: This Is the Fixing Part.

Picture of This Is the Fixing Part.

1. First double up the band then slide it down the neck.

2. Then put it behind the the little part that holds the strap on and down to the little spike.

3. Another view.

4. Now wrap the band around that little part until pretty much tight but not to tight you might need to take it off someday.

5. Another view PRETTY BRIGHT.

6. Your done now go rip Through the Fire and the Flames apart, I'm learning to tap the beginning I'm doing well.

Comments

ElvenChild (author)2010-09-30

sorry i ruined the side thing

Vynash (author)2008-08-09

yeah...

gotbetlog (author)Vynash2008-08-10

helped

Vynash (author)gotbetlog2008-08-10

yeah again

Obcheese (author)Vynash2008-08-23

...

Vynash (author)Obcheese2008-08-23

...

Nunavutnewsrules (author)Vynash2008-09-06

this is amazing and thnx 4 the 'ible

Vynash (author)Nunavutnewsrules2008-09-06

no problem, it helps allot when ever you point the neck up it comes off and in the middle of a song then your... !O!H! C!R!U!D!

Nunavutnewsrules (author)Vynash2008-10-23

i want to help again lol

Vynash (author)Nunavutnewsrules2008-10-23

lol (helped)

bounty1012 (author)Vynash2009-07-04

*Helps the side go farther right*

Vynash (author)bounty10122009-07-04

Me too!

Millawi Legend (author)Vynash2009-07-18

ive helped go further right!

Vynash (author)Millawi Legend2009-07-18

lol me too!

Millawi Legend (author)Vynash2009-07-19

cool! (im still helping to make it go more right)

Vynash (author)Millawi Legend2009-07-19

YEAH!

3001515562 (author)Vynash2009-07-19

oh my... i leave for a year and you broke it FAIL! btw i lost the game

Vynash (author)30015155622009-07-20

ok

daelans (author)Vynash2009-09-05

hmm, i wonder when someone will com along and ruin your... er ... rightness... period. i said period because if i put another period, it would look like dot dot dot dot, idk what thats called and not dot dot dot period.

bounty1012 (author)daelans2009-09-05

its called an ellipse when you go "..."

daelans (author)bounty10122009-09-15

ok ty, but dot dot dot is funner to say, plus, an elipse sounds like an excercise machine, elipsical. lol

bounty1012 (author)daelans2009-09-15

yah xD

daelans (author)daelans2009-09-05

whoa, its like, two words and then a new line, i wonder if it will go to 1 letter.

daelans (author)daelans2009-09-15

hey wt heck, i commented like 5 times, wheres my other comments?

daelans (author)daelans2009-09-05

to the right, to the right. lol, like that song, to the left, but to the right. LOL

daelans (author)daelans2009-09-05

is it just me, or does it kind of bow. like, it seems new messages go less to the right then the ones farther up.

daelans (author)daelans2009-09-05

i hae when you search for something and something else comse up. like, i searched for chainmail, and a bike thing came up, i was like WTF, since when are bikes made of chainmail.

daelans (author)daelans2009-09-05

up up and away, if you tur the screen count clockwise 90 (little degree cymble)

daelans (author)daelans2009-09-05

or if you rotate the screen 270 (little degree cymbol) clockwise

daelans (author)daelans2009-09-05

yes i realize i spelt symbol wrong or simble or or symble or, if you like to type with an accent seembowl. i think typing with akcents hehe, ak cents. and spelling words wrong but sounding the same is fun.

daelans (author)daelans2009-09-05

if i can make a request, please dont mark me as spam or remove my comment, im just trying to help the cause by adding comments

daelans (author)daelans2009-09-05

if you type your message with the txt box off the screen, its like a type writer, only, its virtual and it doesnt automatically reset (i have seen automatic reset typewriters)

daelans (author)daelans2009-09-05

aside from the first guy (i_am_canadian) and the auther or author (knex_builder_freek) i think i helped the cuase the most, even if i did it a little long windedly. P.S., sorry if i spelt your name wrong

daelans (author)daelans2009-09-05

i look forward to seeing the responses to my comments.

Flumpkins (author)2008-11-28

I love how you switched the buttons so that they're rainbow!

Vynash (author)Flumpkins2008-11-28

lol yeah just open the neck

I_am_Canadian (author)2008-06-12

Well, it was wrong before, and now it is correct.

Vynash (author)I_am_Canadian2008-06-13

OK then, I guess that settles it lol

I_am_Canadian (author)Vynash2008-06-13

I conquer.

Vynash (author)I_am_Canadian2008-06-14

LOL

I_am_Canadian (author)Vynash2008-06-14

?

Vynash (author)I_am_Canadian2008-06-14

its funny "I conquer."

I_am_Canadian (author)Vynash2008-06-14

Ah, Right. Lol, I gues...

DrWeird117 (author)I_am_Canadian2008-10-04

Um...you mean I concur.

I_am_Canadian (author)DrWeird1172008-10-05

Yeah I realised that. :-(

DrWeird117 (author)I_am_Canadian2008-10-05

I ruined yer day...sorry.

I_am_Canadian (author)DrWeird1172008-10-05

lol

DrWeird117 (author)I_am_Canadian2008-10-05

lolol

Vynash (author)I_am_Canadian2008-06-14

yep :D

CapnTac (author)Vynash2008-06-20

Will you two just shut up? Lol, look at how far to the side this has been pushed!

About This Instructable

4,518views

0favorites

License:

Bio: Supdoc. Member for 9 years. o.o
More by Vynash:Lil' Knex Shotgun.Knex saw. *UPDATE!!!*Knex arm gun made by s0lekill3r.
Add instructable to: