loading
Well I'm sorry everyone but i had no idea I should do this till right now, I made this in class for a little Olympic competition  for gold, silver and bronze medals, so HMice and I did our own medals for a mime it was lots of fun so here is what you need:
1. Duct tape
2. Piece of cardboard or paper
3. Sparkles
4. Pen
5. Super glue
So ...lets get started!!!

(We used sparkly foam in gold and silver)

Step 1: Getting Started!!!

First, double over the duct tape to make a long, non-sticky ribbon. Then, after it is long enough cut it in half. (we made two medals)

Step 2: Lets Get Sparkly!!!

Well now get your piece of paper or cardboard and get your super glue and pour it on the cardboard (or paper), and put the sparkles on so you can no longer see the cardboard or paper.Now your done now wasn't that simple!!! FINISHED!!! MY FIRST IBLE EVER! Thanks to everyone for their support escpecially Sunshiine dusk shadows and hmice!

ha, send one to katie taylor :D
Who?
katie taylor, irish lightweight boxer who won gold ;)
Tidily-ti-Potato's <br>lol
?
It's wat irish people say in some movies
<p>I am Irish.</p>
ok, ive never heard it before :)
Really?? it's really popular in Australia
Ahh ok
Did you go to the olympics?
Haha No i didn't me and a friend did a mime and at the end we made fake medals
Ah that's a shame. They were awesome! Luckily I live 40 minutes away from London!
Wow i love London i went once with family and a couple of friends and we went on the London eye and such it was EPIC!!!!!!!!
I know, it's great! Are you planning on posting anything soon?
Yeah maybe
Cool, I'll keep an eye out for it!
=) cool
Lololololol.
???
?
??? =D
=P lololol...!
????????????????!!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!..........................................................LOLLOLOLLOOLOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Lol.
i didn't have caps on? <br> watch u talkin bout boy?(that's a qoute from a movie u might not get it)
Ummm, the shift?
Oh it's pointing 2 the shift i thought it was at the caps btw can u change ur pic back i loved the other 1 this 1 has no coffee =( <br>pwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwease =(
It does now.
Aww thanks potato but i still like the other 1 better but i still like this 1 with its new cute potato *make funny squashy faces*
Hmmm I'll think about changing it.
Thanks
=)
=D <br>D
Trolololololololooolololo, that came up for one of the Apple<br>Suggestion words!
Trololololololololooolololo???
Yes.
lol
What now?
When i write that down it says incorect and says it should be lol
Lol, what?
It says its wrong
Why?!?
meh i don't know
meh i don't know
This is great and a good idea also i hope you make some more ibles. <br> <br> Seth,
You finally made an ible' :D
Yes yes i did =D
youll have to make more now :) no excuses
Ah Fine but i'm going to collaborate with Dusk and HMice ok??

About This Instructable

2,456views

6favorites

License:

Bio: Hi guys my name is Lilly Smith I've changed my name from LillyLovesVampires to Kitana Kellaway because i like names like that =) and she ... More »
More by Kitana Kellaway:How to make Olympic Medals LEMONS MMMMM Super cute instructables 
Add instructable to: