loading
This is pretty funny. I will show you how to wake up people when they are slepping the funny way.

Step 1: Get the Amp

First you need to get something that you can plug your i-pod into. I used my power tour electric guitar amp.

Step 2: Get Out Your I-pod

Next get out your i-pod and plug it in. Find the song that you are going to play. I would use a heavey metal song because they are allways so loud.

Step 3: Choose the Song

Next you need to choose the song that you are going to play. The song that I chose was Welcome to the Jungle by Guns N' Roses.

Step 4: The Person Wakes Up

Next turn your i-pod to full volume and press play. The person will wake up. In this picture it is what I would look like if I woke up to some heavey metal music.
WTF!! I need to try this on my house mate lol, he's going to go crazy lol. also check out <a href="http://secrets-to-healthy-living.blogspot.com/2011/09/how-to-wake-up.html">this!</a> it managed to get me in the proper state to wake up in the mornings, even if i have work or not. Nice post
lol @ step 4! I already have a pretty funny idea for what to play for the guy to wake up. I'm pretty sure most people here know how WW2 games play out... Explosions, machine guns, howitzers, more explosions, bullet impacts and ricochets, grenades, explosions, whatnot. That + maxed out amp = lulz
lool.....
hahaha i have that thing :) but it sucks now ive upgraded my amp<br>
I just crank my Gibson SG through my 50 watt VOX and do vibrato till I get feedback. Or I just kick them in the head
You could always use a chainsaw...
&nbsp;with a leatherface mask :D
A 6,000,000,000 volt taze to the groin works well also&nbsp; :P<br />
i have the same amp
Hey you could plug your guitar and turn it up to the max volume and play a loud note
what kind of person needs an instructible to play music?
How would you wake them if they were not sleeping?
The action of waking someone up includes taking them out of the long process of sleep.... Odd title for the fact
i just plug my strat in to my 110w amp and play
Yup! Its so great!
LOL!
lol yes I agree with ac1D, last picture is awesome! Funny idea, cruel, but funny as hell!
Thank you LOLZ
hte instructable worth it for the last picture!
I guess I will take that as a complemant
hmmm . . .kind of short and obvious for an instructable but it made me laugh anyway thinking of someone jumping out of their skin to G&R lol. If you want to turn this into a really great prank place a coffee table on the bed over their head THEN press play >:)
myself...i like to just use a swift kick to the head

About This Instructable

12,081views

2favorites

License:

Bio: I love sports in basketball I play point guard in baseball I play pitcher and first base in soccer I play every where. I hate ... More »
More by LHYellowJackets4:How to hang bottles from your ceiling How to fix PS2 disk read errors How to clean a disk 
Add instructable to: