Introduction: Hydrosis Knex Ball Machine

This is a ball machine that took me about a week to build.

It features 2 lifts, a simple chain lift, and Shadowman39's wheel lift. 

It has some unique elements such as the wheel drop.

Enjoy :-)

Comments

www139 (author)2013-02-16

useless.NO VIDEO?

knexpert#10829476 (author)2012-03-29

I liked path 2.

knexman32 (author)2012-03-24

can you please post an ible?

ryry2011 (author)2011-02-27

why did you destroy it??

99igo (author)2011-02-16

how long did it take u

KnexFreak360 (author)2011-02-07

this is awsome

mikstr2 (author)2011-02-06

boom?

cj81499 (author)2011-02-06

nice! BTW great low quality loop de loop

Seleziona (author)2011-02-06

Nice job!

Tom Buckey (author)2011-02-06

Great machine!

Shadowman39 (author)2011-02-04

Like I said on Youtube, awesome ball machine! But, why is Wipe Out the thumbnail image? :-P

Hiyadudez (author)Shadowman392011-02-04

Dont worry, Im not keeping the thumbnail, its half past 12 in the morning here, and i cant get up and build the main tower again for the thumbnail XD

Sorunome (author)Hiyadudez2011-02-05

You are rebuilding it?

Shadowman39 (author)Hiyadudez2011-02-04

And what is the picture you have up there now?

Shadowman39 (author)Hiyadudez2011-02-04

You have to rebuild it just to take pictures? Dang.

Randomguy65 (author)2011-02-04

Ummm, you destroyed it?

Hiyadudez (author)Randomguy652011-02-04

Yep, why?

Randomguy65 (author)Hiyadudez2011-02-04

For viewing pleasure?

Shadowman39 (author)Randomguy652011-02-04

I don't know about you, but I loved watching that part, haha.

Randomguy65 (author)Shadowman392011-02-04

I did too. :-)

Shadowman39 (author)Randomguy652011-02-05

That's why half of his pieces are broken.

Tornado96 (author)Randomguy652011-02-04

This is why I think your funny lol

Randomguy65 (author)Tornado962011-02-04

XD ;-)

Lightning Thunder (author)2011-02-05

you killed it!!!!! nice work!!!!!

TSC (author)2011-02-05

Sweet!

qwerty987 (author)2011-02-05

did u break any peices

dansdoc (author)2011-02-05

you killed it!

MegaMetal8 (author)2011-02-05

AMAZING BALL MACHINE

AND FUNNY DEATH OF IT

5*

~KGB~ (author)2011-02-05

lol

Sorunome (author)2011-02-04

that ball machine is great! but you killed it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Senior Waffleman (author)2011-02-04

Awesome :D

Tornado96 (author)2011-02-04

Great job dude. I loved the wheel drop!

Hiyadudez (author)2011-02-04

Cheers!

Randomguy65 (author)2011-02-04

Cool!

Hiyadudez (author)Randomguy652011-02-04

Thanks.

About This Instructable

1,573views

4favorites

License:

Bio: My name is Hiyadudez. I make stuff. "The greatest barrier to success is the fear of failure."
More by Hiyadudez:Hidden Chair CompartmentQ-Tip Snowflake DecorationsHidden Drawer Compartment
Add instructable to: