Instructables

Knex LeperClownBow ODS

Picture of Knex LeperClownBow ODS
100_1377.JPG
100_1379.JPG
100_1380.JPG
100_1381.JPG
100_1382.JPG
100_1383.JPG
100_1384.JPG
100_1385.JPG
100_1387.JPG
100_1388.JPG
100_1389.JPG
100_1390.JPG
100_1391.JPG
Here is my new crossbow that has powerboosters and has a o... READ THE STATS XD.


Pros:
Extremely powerful
High range 80-100 ft
Very accurate
Powerboosters
OrangeDot sight
Compact


Cons:
A pinch flimsy
petey20001 year ago
a i make crossbows so you should check out my page
reminds me of the cdcr series
beanieostrich (author)  TheAwesomestDude2 years ago
Really? This gun has the power to be a creeping death but just not the overall looks. I miss my creeping death guns and thank you. =)
yeah it just does and your welcome =D
beanieostrich (author)  TheAwesomestDude2 years ago
Yup. I have two guns planned: A shell ejecting AR similar to Deadmeat80's and a bullpup slingshot assault rifle. =)
ive built both types so far but no one wanted me too post deadmeat80s so i didnt
beanieostrich (author)  TheAwesomestDude2 years ago
Cool. I am done my Bullpup slingshot gun. Not sure if I should post though; it looks mighty similar to DJ Radio's HALO 2 BR.
his is pretty good i think you should post yours
beanieostrich (author)  TheAwesomestDude2 years ago
Ill post. =) It will be on within an hour. =)
yay
beanieostrich (author)  TheAwesomestDude2 years ago
And now its posted. =)
its cool ive seen it awesomes job
ryry20112 years ago
eh
beanieostrich (author)  ryry20112 years ago
Thank you. =)
nice =)
beanieostrich (author)  BlackShadow122 years ago
Thanks man. =) Im building a SOPMOD HALO 2 BR right now. =)
nice again =D
tytiger332 years ago
You going to post this?
beanieostrich (author)  tytiger332 years ago
Sorry mate. :( It got blown up in a nuclear explosion.
beanieostrich (author)  dr. richtofen2 years ago
Nice one. =) Im going to post pics of my slingshot gun sometime. =)
mkay
~KGB~2 years ago
looks great! =D 5*
beanieostrich (author)  ~KGB~2 years ago
Cheers. =D
Nb.
beanieostrich (author)  ~KGB~2 years ago
I think the "b" in "Nb" is upsidedown XD.
no lol, No Bother... Nb.
beanieostrich (author)  ~KGB~2 years ago
Oh I see now. =) You got me.
XD
TheRacker2 years ago
Its an SR-v2. Good job.
beanieostrich (author)  TheRacker2 years ago
Cheers. =D
(removed by author or community request)
LOL. Thanks dude. =)
nice
beanieostrich (author)  dr. richtofen2 years ago
Cheers. =)
no problem, mein freund :)
beanieostrich (author)  dr. richtofen2 years ago
And now I am only 3 ibles away from 100 lol. What to build now lol.
Maybe build an famas of epicness
beanieostrich (author)  dr. richtofen2 years ago
Mabye just maybe I will. I have so many ideas on what to build next lol. Shell ejecting ARs, Bullpup Slingshots, and others lol.
Maybe use those things in 1 uberepic gun
Pro

Get More Out of Instructables

Already have an Account?

close

PDF Downloads
As a Pro member, you will gain access to download any Instructable in the PDF format. You also have the ability to customize your PDF download.

Upgrade to Pro today!