Introduction: Knex M16A4 and P90 Preveiw

Picture of Knex M16A4 and P90 Preveiw

im posting this slideshow for you to decide which of these two guns you want me to post

Comments

chato56 (author)2012-02-03

post the m16

Alistar Chiko (author)2011-10-12

plz post plz

robin94 (author)2011-06-30

plz post

lowe (author)2011-03-15

Simply amazing

Dr.Squirrel (author)2011-01-01

You've got BIG competitors....

Senior Waffleman (author)2010-12-15

P.S, how do you do that thing where the link is certain letters instead of the whole url?

SnapFitPieces(: (author)2010-12-08

its as goodas my hardon

superbestknex (author)2010-11-15

i think you havea good gun try to add a shooting mechinism

SomeAsianKid (author)2010-11-07

They all suck cos they cant shoot O.o

robin94 (author)2010-09-13

make instructions

dansdoc (author)2010-07-10

can i have instructions for p90

pooplord (author)2010-07-07

m16 is pretty good but makie the trigger gaurd, make the mag biggger like the real thing wow just noticed it looks like it has an m16 lenght rail on it cause of the front

DracoUltima (author)2010-06-19

add the m16a4 its awesome

prodo123 (author)2010-05-31

P90's handle looks weak. As for the M16A4...haha you BETTER post it

An Villain (author)2010-04-06

m16A4=awesome, p90=not my favorite.

Zombiekiller-93 (author)2010-02-22

I like the M16A4 5/5 stars

yeah i know (author)2010-02-14

P90 kinna sucks... but awesome m16a4

I3uckwheat (author)2010-02-06

Post the  p90 please

leafydave (author)2010-01-19

cant you work on making a bet mag 4 ur guns cuz this guns mag isnt strait

smithinator (author)leafydave2010-01-26

yes it is

leafydave (author)smithinator2010-01-27

oh sorry dident realize this was an m16 rather than an m4

thewormman (author)2010-01-21

Are you gonna post?

RMConstruction (author)2010-01-14

Dude, that P-90 failed. compare it to my (semi)real one.


It's an airsoft...

smilee (author)2010-01-11

Just what I expect coming from you! M16 please

smithinator (author)smilee2010-01-14

WAT U MEAN :)

shadowninja31 (author)2010-01-11

JUST SO YOU ALL KNOW THEY ARE MODELS NOT GUNS THAT SHOOT!!!

Mr. Muggle (author)shadowninja312010-01-12

these guns don't shoot (yet)?

shadowninja31 (author)Mr. Muggle2010-01-12

nope.

Mr. Muggle (author)shadowninja312010-01-12

but they will (once)?

shadowninja31 (author)Mr. Muggle2010-01-13

i dunno

Vynash (author)2010-01-11

OMG!! THE M16 IS AWESOME!

knexfreak95 (author)2010-01-09

 nice

smithinator (author)knexfreak952010-01-10

which one do you think i should post

knexfreak95 (author)smithinator2010-01-10

 m16 all the way

mikstr2 (author)2010-01-09

m16, no doubt

chopstx (author)2010-01-09

Meh.

mikstr2 (author)2010-01-09

these dont shoot do they? 3.5*s if so.....

~KGB~ (author)2010-01-09

nice! 5* p90!

About This Instructable

3,029views

3favorites

License:

Bio: my top 5. 5.ajleece 4.Knex builder freak 3.The Jamalam 2.Barrax 1.YOU!
More by smithinator:My NEW Knex AK47 modelMy Knex ACR model V2Knex M16A4 and P90 Preveiw
Add instructable to: