Introduction: K'nex M24

Hello there guys (girls)! this is my Knex M24 (pretty obvius because it's in the titel) and this is by far the best k'nex gun I've ever made. He's good in looks and fire power. It shoot a amazing 40-60 ft. it's pretty good but you do need 6 #64 rubberbands. I hope you'll like it.

Comments

author
the-dutch-guy (author)2012-10-21

it looks simple enough to build with only a few more pics
or just some help

author
Knex.X (author)2012-10-20

POST JE HEM POST JE HEM POST JE HEM ALSJEBLIEFT :)

author
XxsonicxX (author)2012-08-27

hey warhawk ein, kann ich Ihrem Konto? Ich werde nicht alles zu versauen es tun, sondern setzen realistische Knex Waffen. BITTE BITTE BITTE? PRETTY PRETTY BITTE?

author
33devon (author)2011-10-30

pls post it pls i realy want it like the other people cause its such a good sniper

author
War Hawk One (author)33devon2011-11-02

sorry too late, I´ve already sold my k´nex for more than €150 so it's to late now

author
33devon (author)War Hawk One2011-11-20

ik ga et wel make met alleen de foto's want ik heb X-RAY ogen

author
War Hawk One (author)33devon2011-11-21

ik zou zeggen doe maar want ik kan het nie meer opnieuw maken want ik heb mun knex al verkocht. Veel suc6

author
33devon (author)War Hawk One2011-12-03

lukt nuiet >:( ken je misschien iemand die een goede knex m24 heeft gebouwd (bijna net zo goed als deze)

author
War Hawk One (author)33devon2011-12-04

nee ikke nie want ik had deze gemaakt om al die andere te overtreffen

author
33devon (author)War Hawk One2012-05-16

oke jammer dat je em niet meer hebt

author
sharpbike123 (author)2012-04-07

This is my most fav sniper on the whole site cause it just looks amazing.

author
rheath2 (author)2011-12-28

WarHawk I hope you don't mind if I use your bolt on my sniper.

author
War Hawk One (author)rheath22011-12-30

Yeah you can use it if you want. maybe some credit but it don't really care if you don't give credit. 'cuz it's such a small thing for a gun.

Warm regards
War Hawk One

author
nvan dingenen (author)2011-11-01

do you have instructions to make this ?

author
33devon (author)2011-10-30

this is the sniper i want so much and other knex m24 snipers on this site suks urs the best ever build so pls pls pls pls pls post

author
rheath2 (author)2011-10-10

Post, po-po po post po po-po po post po po-po pooooooo post post po-post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

author
13Alex13 (author)2011-10-05

Please instructions please !!!!!!!!!

author
MiniBr1t (author)2011-09-25

i want to make a good sniper rifle, like a replica but nobody has any good ones but u and i want to know anyone that i might not have already seen.

author
Hephestus (author)2011-08-25

This is like the 1st sniper out that actually has a proper bolt design to it :D please post :D :D :D

author
War Hawk One (author)Hephestus2011-08-25

thanks but I´m busy with another project at the moment.

author
KNEXxNERD (author)2011-08-23

POST!!!!!!!!!!!! POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POST!!!!!!!!!!! POST !!!!!!!!!!!!!!!!!!! plzz POST

author
War Hawk One (author)KNEXxNERD2011-08-23

maybe

author
insaneknexguy (author)2011-07-23

post it plzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

author
lukewilliams010 (author)2011-07-16

is it strong

author

yes it realy is. I might post it.

author

post it ,looks really like it is the bit where the stock meets the reciever strong aswell

author

I don´t know exactly because it´s so long ago but I gues it was. =D

author
~KnexBuild~ (author)2011-05-26

is it bolt action?

author
War Hawk One (author)~KnexBuild~2011-05-27

yes in fact it is.

author
~KnexBuild~ (author)War Hawk One2011-06-07

cool 5*

author
insaneknexguy (author)2011-05-29

instructions plz post it

author

broke it apart but I can rebuild it so...

author
sammyhond1 (author)2011-05-23

1 woord.. AWSOME!!!!!!!!!!!!!!

author
bennyboy96 (author)2011-05-21

post it now!! xD

author
War Hawk One (author)bennyboy962011-05-21

can't 'cuz I broke it down and I'm busy with an 'able which shows my most favorite guns.

author
SLDxRaPiiDZz (author)2011-03-30

thats brilliant, great replica.

author

will you post?

author
pinderfish (author)2011-04-18

brilliant, i think i have a knex m24 some where, but this is great 5* i like your bipod and the scope

author
DJ Radio (author)2011-04-01

Not bad. If you replaced the stock and scope it would look like the Halo Reach sniper a bit.

author
War Hawk One (author)DJ Radio2011-04-01

thanks, could be. Never ever played Haolo Reach before. I've never even played one kind of halo

author
slimshaddy (author)2011-03-28

awesome gonna be posting 5*

author
War Hawk One (author)slimshaddy2011-03-29

I think I will but I'm first going to make and AS Val.

author
slimshaddy (author)War Hawk One2011-03-30

k

author
Millawi Legend (author)2011-03-29

Woah nice man you gotta post.

author
beanieostrich (author)2011-03-28

Good job man =D That looks like an M24, and it looks like it can shoot a good 60 ft. You deserve 5* and a 8D. And I would like to see this posted, just pure EPIKNESS!!!

author
~KGB~ (author)2011-03-28

nice one =D

About This Instructable

2,575views

9favorites

License:

More by War Hawk One:K'nex M60E4 InstructionsK´nex M60E4 movieAR-12 prototype II
Add instructable to: