Old gun. My first original. Small and effective too! Good power for its size. I'd rather have a Fat Man tactical Nuclear catapult. Oh wellz. :DDDD

Step 1: parts

Get these parts.
I made a gun that shot the same way and was almost the same size, but the thing didn't shoot more than a foot.
this knex gun is so awsome. Nice knex gun.
 This is exactly what i've looked for cuz i have really few parts!
 Yea dangerous as in shot it at myself at arms length and start laughing/ 
Yeah. While I appreciate the creative comment, you have to notice that this was poster 2 years ago. Not dangerous whatsoever.<br />
Yeah.. maybe you should remove that from the ible... but maybe you could be like a bit more creative like add a liittle ammo holder or something on the bottom. or maybe make a double bock trigger.
You are indeed a respectable commenter, unlike those raging haters. Maybe you'll like my small assault rifle instead. True trigger. Mag. lol<br />
yeah.. maybe... and thanxs for removing that its dangerous from the instructable. at least its not as bad as some of the other knex weapons on the site... i built this thing it couldnt peirce paper from a foot away... hey i just thought.... what if u had a ton of these cocked and threw them on the ground..... new grenade?
Awesome gun! You can also swap the ammo with the yellow rods, you just need a stretchier band.<br />
i tried it and almost put a hole in my wall
AWESOME! I'm going to make this. (maybe even two...)
that is insane!!!!!!
I don't owe you a new wall.
I hated it couldnt get most peices (the brown 1) and DOESNT fire i give it 0 outta 10
but maybe you had the rubber band in front of both of the holes
There is no brown piece. damn right it fires. You can't say it's bad if you didn't actually finish the gun. If you did, why don't you post a picture.
im confused, whats the tan clip for?
first block trigger gun i actually like (apart from KILLERK'S, but i think this is better)
pretty awesome...its a block trigger but its unique
that is a awesome gun you should make more Instructables nice
i'm afraid of my school's guidance counsoler any one have any wepons that are knex poket sized so i can lauch it at her???
use mine, lol i brang it to school many times b4.
Alpharex Can you post your gun on m group? Its called Begginer Knex guns.
well, the flame wars (which i had a small part in,) seem to have taken a break, so lets go back to our regular programming. please make this gun better. i wrapped it in a ton of rubber bands and it only went 5 feet. either make it better or remove it. i hope i dont sound to mean (cuz i dont want another battle talking up 100 comments (actualy, i do cuz its funny)), but i just dont wanna START it. so dont take this the wrong way, but if it doesnt get better, its spam. and do you know what happeds to spam? after people start calling it spam, it gets flagged for spam, and it goes byebye. so just make this better. you have 3 weeks before its officaly unofficail spam. thx
liar! What kind of rubber bands did u use? Give me a picture of how It looks. o yah did u forget to wrap the rubber band twice? This is probably your mistake. It probably has to go at least 20 feet, if not more.
i desatroyed it cuz it sucks. it was number 12 or somthing rubberbands and i doubled it up, then took 1 loop and doubled that up, equaling 3 loops. there was at least 5 bands on it. again, this isnt that good. must you see the list again?<br/><strong>SOMEONE BRING THE LIST AGAIN!</strong><br/><br/>
what is this a chat room?
yeah, wtf this turned into a chat room!!! <br/><strong>OMG</strong><br/>
does anyone else hate mykhailo?!!
I do!
were you drunk at the time of writing.or are you just emo(no insult intended(at all)
No not at all. It is called depression. And slight drunkenness, 'specially my name's not Mykhailo.
oh,ok.thats cool
who doesn't
i liked it and its fun...but wats the point of the white thing???
you say "dont be harsh" so im just going to stick with saying: this idea was made yonks ago and in my eyes its a piece of... and even that is not harsh bunduk
That is plain rude! this gun is not a piece of @#*%!!! You are just saying that because you have one too. Well then, give me the invention name, inventors name, and the patent number.
He didn't say it was. And where is <em>your</em> patent number? Why would he say your gun is a piece of.... if he had one too? <br/>
some body needs to see the list. Wouldn't you agree?
jackass, stop picking on him, sajada and alpharex, new team member!
How the hell would I be picking on myself? I AM THE CREATOR!!!!! FOCUS!
i was a talking to oodalumps, he has a habit of thinking he's god
oooo... goodie. another supporter. Well now I direct my comment before to oodalumps. except that part about picking on myself.
I guess you haven't seen the list either.
Oh, the <em>list</em>. How long did it take you to make that, anyway?<br/>
20 minutes lol.
Wow, someone has spare time!
Stop talking about all the similar and boring guns on someone else's post! I'm sick of it! Stop just saying that the gun is horrible and say some improvements I can do instead.

About This Instructable


7 favorites


Bio: Sup.
More by Liberty Prime: LMFAO Party Rock Shoes! Knex Small Assault Rifle Call of Duty 5 Nazi Zombies
Tags: Knex mini gun
Add instructable to: