Introduction: K'nex Eiffel Tower

I made the Eiffel Tower out of K'nex. Here are some pictures. I will not be posting instructions so don't bother asking.

Comments

author
Proassault made it! (author)2016-10-08

lol cool

author
daredevil499 made it! (author)2012-03-20

cool tower

author
KNEX-pert made it! (author)2011-12-28

Awesome! It looks just like the tower in Paris. That's right in France!

author
martijnb95 made it! (author)2011-08-23

cool!

author
bnsfwarbonnet made it! (author)2011-08-07

nice job. i built an eiffel tower out of knex too. it was 13 ft tall and 5 ft wide. it completely stood on its own. i also took it to a school dance for graduation because the theme is paris. every one loved it and it was touching the ceiling of the gym.

author
black ops made it! (author)2011-07-13

4/5 the flag u can make it out of paper en tape it on it

author
KnexFreek made it! (author)2010-01-20

 coool

author
KnexFreek made it! (author)KnexFreek2010-01-20

 5 stars

author
lphillips094 made it! (author)lphillips0942010-12-11

replying to your own comment

author
lphillips094 made it! (author)lphillips0942010-12-11

lol

author
EvoStokbrood made it! (author)EvoStokbrood2011-05-29

lol

author
Football viking boy made it! (author)2011-05-17

looks flimsy

author
the_burrito_master made it! (author)2008-10-05

that's pretty good looking in the first picture but when you get up close its all warbled.

author
jollex made it! (author)jollex2008-10-05

Yeah, its because the bendys don't like me.

author
Deathrowe made it! (author)Deathrowe2011-03-08

2 bad u tor it down. and 2 bad that u wont post instructions

author
Bartboy made it! (author)Bartboy2008-10-08

or me!

author
knexguy made it! (author)knexguy2008-10-05

Agreed. Still good though!

author
danicle made it! (author)2011-02-21

epic, 5*

author
masterchief1257 made it! (author)2011-02-10

ya there like a temptation to build it its real cool thumbs up

author
killersir751 made it! (author)2011-02-06

AWESOME
i kinda wanna build it

author
Sorunome made it! (author)2010-10-06

Cool, 5*

author
topcat123 made it! (author)2010-08-03

Nice 5 stars, Have you tried to make the Golden Gate Bridge

author
Skreetsha made it! (author)2008-10-10

it looks awesome buti have a question: is it stable? because when i look in the middle it looks like the bendy rods block each other making it unbalanced anyway, excellent! 5 stars

author
jollex made it! (author)jollex2008-10-10

Yeah, it's pretty stable.

author
chopstx made it! (author)chopstx2009-05-14

wait, 6 comments ago you said it was wobbily. now your saying it isn't. which is true man!!

author
jollex made it! (author)jollex2009-05-14

It doesn't move if you don't touch it.

author
Bartboy made it! (author)Bartboy2009-06-13

Hahaha!!!!

author
Skreetsha made it! (author)Skreetsha2008-10-10

ok :)

author
Bugman9 made it! (author)2009-03-13

It reminds me of that lego tower in a magazine i have because of the three compartments it breaks into.Pretty cool!

author
CrazyCHRIS!! made it! (author)2008-11-05

I built an eiffiel tower too and my sister destroyed that as well as ironman69's minigun... i hate her

author
TwistedParadox made it! (author)TwistedParadox2009-03-08

Why did she destroy it !?

author
DrWeird117 made it! (author)DrWeird1172008-11-13

How did you get instructions for the minigun?

author
CrazyCHRIS!! made it! (author)CrazyCHRIS!!2008-11-16

from the pictures he posted, its well cool in real life

author
DrWeird117 made it! (author)DrWeird1172008-11-16

Oh. Wow, I envy you. How was it?

author
CrazyCHRIS!! made it! (author)CrazyCHRIS!!2008-11-18

really cool, but my god damn sister destroyed it. if there was anything that i would like more than turning back time, being invisible and being fabulously rich it would be this, or a real one of course

author
rofl495 made it! (author)2008-11-16

Its awesome except the bendies make it look really messy.

author
demomdragon made it! (author)2008-11-09

looks abit wobaly

author
jollex made it! (author)jollex2008-11-09

It is.

author
builder968 made it! (author)2008-10-18

nice.

author
Bartboy made it! (author)2008-10-08

someone should make the CN tower!

author
builder968 made it! (author)builder9682008-10-18

hmmmmmmm.....might not be so stable...

author
The Jamalam made it! (author)2008-10-05

I also think that someone should turn this into a crazy french themed ball tower! lol

author
jollex made it! (author)jollex2008-10-05

I was thinking about doing that, but there's no room for the lift.

author

Ball tower!! Ball tower!!!

Just make the lift up one side... you can't see every angle at once!

author
jollex made it! (author)jollex2008-10-07

I destroyed it. whoops

author
I_am_Canadian made it! (author)2008-10-05

Lol neat.

author
jollex made it! (author)jollex2008-10-05

Thanks.

author
The Jamalam made it! (author)2008-10-05

pretty cool! looks a bit wonkey and the supports aren't great, but I say rethink not posting it!

author
Oompa-Loompa made it! (author)Oompa-Loompa2008-10-05

wonkey, LoL

author
Oblivitus made it! (author)2008-10-05

Well, the supports aren't angled nearly enough and it's a little mishapen but it's better than my pathetic attempt at making one!

About This Instructable

12,315views

0favorites

License:

More by jollex:KIC Entry: Jollex - Mag-fed slingshot pistolThe ComptonDash [Knex Slingshot]
Add instructable to: