Introduction: My Guns: Current and Upcoming

                     Gun  Completed  Slideshow   Instructable
               M4 Carbine       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
                Semi Auto       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
               Intervention       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
                FN F2000       Yup!  :)       Yup! :)      Not yet! :(
                    MP5K       Yup!  :)       Yup! :)      Not yet! :(
                 L86 LSW    Not yet! :(    Not yet! :(       Not yet! :(
               M249 SAW    Not yet! :(    Not yet! :(       Not yet! :(
               FN Scar-H      
                    AA-12      
           YOU DECIDE :D      

Comments

author
Johnhall44 (author)2011-10-14

you should make a vector and make instructions that are good

author
dr. richtofen (author)Johnhall442011-12-17

he left

author
muffinslayer2 (author)2011-06-25

Stiiiiiiiiiiil waiting....

author
tthomasvd (author)2011-01-04

I WANT A M249 SAW (or m249 para more likely (wif the sliding back :D)

author
Red-Dragon (author)tthomasvd2011-04-16

Yes!!!!! realy want the m249 saw!!. the hk g11 is ugly! And make it pls semiauto rbg (the m249 saw)!!

author
MotaBoi (author)tthomasvd2011-01-05

Already started a HK G11, sorry :(

author
MotaBoi (author)Soopah Steve2010-05-24

 Sorry for the late reply.  That mag is way too far back to be accompished with knex, sorry

author
Furloy (author)MotaBoi2011-01-03

a fake mag is the answer. a fake in the back and a real one hidden up front

author
MotaBoi (author)Furloy2011-01-05

That's what I ended up doing on my FN2000
I guess I could try it, but i don't know.

author
DontShoot262 (author)MotaBoi2010-06-15

Maybe you can have a firing pin AND a thing in the back that you pull back and push foward to put the bullet closer to the front. Pretty much somthing new

author
TheChemiker (author)MotaBoi2010-06-06

You are right, there would be no way. Maybe a replica that doesn't shoot, though.

author

or a the real thing with 2 mags, a fake and a hidden one in the near the trigger, that would work fine, you just have to blend it in with the gun, and have it removeable

author
pie25x (author)Senior Waffleman2010-06-10

Or make a firing pin on the stock. Just drill a hole on your shulder and you have room to fin the pin in... Yea maybe that wouldn't work.

author
Senior Waffleman (author)pie25x2010-06-11

than what would be the point of the stock, and you dont have to drill, you could just turn an orange con side way and put the ram in there or have four orange cons and two metallic tan clips without the lock and put the ram in the middle

author
pie25x (author)Senior Waffleman2010-06-12

I guess...

author
Senior Waffleman (author)pie25x2010-06-12

LOL!!!!!!!!!

author
tthomasvd (author)Soopah Steve2011-01-04

ftw steyr ACR???????

author
tubanator-2.0 (author)2010-07-25

hey do you have any other pics of the mp5k?because i might try and build it from the pics if you have like 1-2 internal pics.

author
MotaBoi (author)tubanator-2.02010-10-02

Sorry, I don't. I can give you some high-res pics if you want though, you can probably see all of the detail in them if you put it to full size. Also, if you need help or are confused with part of it I can help you. Let me know if you are still interested :)

author
tubanator-2.0 (author)MotaBoi2010-10-03

yea that would be awesome only things i couldn't get working was having the mag feed rounds properly. heres a link to what i got finished of it https://www.instructables.com/id/almost-finished-mp5k/

author
bigdylan91 (author)2010-07-08

Post the MP5K, I'll sub and rate everything 5*.

author
MotaBoi (author)bigdylan912010-07-08

I'm done with K'nex.. sorry

author
slipdiddy101 (author)MotaBoi2010-07-12

What? you are so good though

author
MotaBoi (author)slipdiddy1012010-07-12

I dont know... It's just getting a bit boring nowadays

author
beng (author)2010-06-28

I decide? The UMP45, or the FAL (with ACOG, plz)

author
MotaBoi (author)beng2010-07-08

lol sorry I quit K'nex

author
Senior Waffleman (author)2010-06-11

POST THE MP5!

author
Dr.Squirrel (author)2010-05-14

First priority, AA12

author
MotaBoi (author)Dr.Squirrel2010-05-14

 lol

author
Dr.Squirrel (author)MotaBoi2010-05-19

                 (\_/) -----
                  (^^)------
    AA12     <<)------

author
MotaBoi (author)Dr.Squirrel2010-05-19

 lol, why do you want one so badly?

author
Dr.Squirrel (author)MotaBoi2010-05-20

I serched the intire web for one, my fav gun

author
pie25x (author)Dr.Squirrel2010-06-10

And itss a FULLY AUTOMATIC SHOTGUN!!!!!

author
KNEXFRANTIC (author)2010-06-09

l1a1 slr /fn fal sa80 gpmg their my sugestions

author
Hunter O. (author)2010-04-22

Uzi

author
MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-22

 thats been done too :P
I actually like bigger guns however, as they are more distinct.  Any other guns you can think of ?
By the way, thanks for the sub :)
Was it for anything in particular ?

author
PiTBuLL892 (author)MotaBoi2010-05-10

try building an as 50 its never been done before but looks awesome! its basically britains solution to the barret 50.cal
and not that many people have seen it before so they will be amazed!

author
MotaBoi (author)PiTBuLL8922010-05-10

 Don't they look the exact same?
Do you know what the differences are ?

author
PiTBuLL892 (author)MotaBoi2010-05-14

they look way different

Accuracy%20International%20AS50%20_50%20BMG%20Semi-Auto%20Rifle_1.jpg
author

beamaron already did that one i think

author
MotaBoi (author)PiTBuLL8922010-05-14

 Oh I see..
I don't think I'm going to be making replicas for a little while though.

author
Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-22

Riot shield! jk um...M16? M21 EBR? UMP 45

author
MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-22

 Hmm... M21 sounds like a good idea :)
Im guessing you have MW2, for PS3 by any chance ?

author
Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-23

Nope Xbox 360

author
MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-25

 G-train is actually doing an M21 EBR now, so I cant :(

author
Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-25

Do the UMP

author
MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-25

 lol
That has also already been done pretty well....

author
Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-25

Dang. WA2000? L86? FAMAS?

About This Instructable

3,502views

5favorites

License:

More by MotaBoi:How to build Halo ArmorK'nex FN F2000MotaBoi's Knex Cheytac M-200 "Intervention"
Add instructable to: