Introduction: My Guns: Current and Upcoming

Picture of My Guns: Current and Upcoming
                     Gun  Completed  Slideshow   Instructable
               M4 Carbine       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
                Semi Auto       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
               Intervention       Yup! :)       Yup! :)         Yup! :)
                FN F2000       Yup!  :)       Yup! :)      Not yet! :(
                    MP5K       Yup!  :)       Yup! :)      Not yet! :(
                 L86 LSW    Not yet! :(    Not yet! :(       Not yet! :(
               M249 SAW    Not yet! :(    Not yet! :(       Not yet! :(
               FN Scar-H      
                    AA-12      
           YOU DECIDE :D      

Comments

Johnhall44 (author)2011-10-14

you should make a vector and make instructions that are good

dr. richtofen (author)Johnhall442011-12-17

he left

muffinslayer2 (author)2011-06-25

Stiiiiiiiiiiil waiting....

tthomasvd (author)2011-01-04

I WANT A M249 SAW (or m249 para more likely (wif the sliding back :D)

Red-Dragon (author)tthomasvd2011-04-16

Yes!!!!! realy want the m249 saw!!. the hk g11 is ugly! And make it pls semiauto rbg (the m249 saw)!!

MotaBoi (author)tthomasvd2011-01-05

Already started a HK G11, sorry :(

MotaBoi (author)Soopah Steve2010-05-24

 Sorry for the late reply.  That mag is way too far back to be accompished with knex, sorry

Furloy (author)MotaBoi2011-01-03

a fake mag is the answer. a fake in the back and a real one hidden up front

MotaBoi (author)Furloy2011-01-05

That's what I ended up doing on my FN2000
I guess I could try it, but i don't know.

DontShoot262 (author)MotaBoi2010-06-15

Maybe you can have a firing pin AND a thing in the back that you pull back and push foward to put the bullet closer to the front. Pretty much somthing new

TheChemiker (author)MotaBoi2010-06-06

You are right, there would be no way. Maybe a replica that doesn't shoot, though.

or a the real thing with 2 mags, a fake and a hidden one in the near the trigger, that would work fine, you just have to blend it in with the gun, and have it removeable

pie25x (author)Senior Waffleman2010-06-10

Or make a firing pin on the stock. Just drill a hole on your shulder and you have room to fin the pin in... Yea maybe that wouldn't work.

Senior Waffleman (author)pie25x2010-06-11

than what would be the point of the stock, and you dont have to drill, you could just turn an orange con side way and put the ram in there or have four orange cons and two metallic tan clips without the lock and put the ram in the middle

pie25x (author)Senior Waffleman2010-06-12

I guess...

Senior Waffleman (author)pie25x2010-06-12

LOL!!!!!!!!!

tthomasvd (author)Soopah Steve2011-01-04

ftw steyr ACR???????

tubanator-2.0 (author)2010-07-25

hey do you have any other pics of the mp5k?because i might try and build it from the pics if you have like 1-2 internal pics.

MotaBoi (author)tubanator-2.02010-10-02

Sorry, I don't. I can give you some high-res pics if you want though, you can probably see all of the detail in them if you put it to full size. Also, if you need help or are confused with part of it I can help you. Let me know if you are still interested :)

tubanator-2.0 (author)MotaBoi2010-10-03

yea that would be awesome only things i couldn't get working was having the mag feed rounds properly. heres a link to what i got finished of it https://www.instructables.com/id/almost-finished-mp5k/

bigdylan91 (author)2010-07-08

Post the MP5K, I'll sub and rate everything 5*.

MotaBoi (author)bigdylan912010-07-08

I'm done with K'nex.. sorry

slipdiddy101 (author)MotaBoi2010-07-12

What? you are so good though

MotaBoi (author)slipdiddy1012010-07-12

I dont know... It's just getting a bit boring nowadays

beng (author)2010-06-28

I decide? The UMP45, or the FAL (with ACOG, plz)

MotaBoi (author)beng2010-07-08

lol sorry I quit K'nex

Senior Waffleman (author)2010-06-11

POST THE MP5!

Dr.Squirrel (author)2010-05-14

First priority, AA12

MotaBoi (author)Dr.Squirrel2010-05-14

 lol

Dr.Squirrel (author)MotaBoi2010-05-19

                 (\_/) -----
                  (^^)------
    AA12     <<)------

MotaBoi (author)Dr.Squirrel2010-05-19

 lol, why do you want one so badly?

Dr.Squirrel (author)MotaBoi2010-05-20

I serched the intire web for one, my fav gun

pie25x (author)Dr.Squirrel2010-06-10

And itss a FULLY AUTOMATIC SHOTGUN!!!!!

KNEXFRANTIC (author)2010-06-09

l1a1 slr /fn fal sa80 gpmg their my sugestions

Hunter O. (author)2010-04-22

Uzi

MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-22

 thats been done too :P
I actually like bigger guns however, as they are more distinct.  Any other guns you can think of ?
By the way, thanks for the sub :)
Was it for anything in particular ?

PiTBuLL892 (author)MotaBoi2010-05-10

try building an as 50 its never been done before but looks awesome! its basically britains solution to the barret 50.cal
and not that many people have seen it before so they will be amazed!

MotaBoi (author)PiTBuLL8922010-05-10

 Don't they look the exact same?
Do you know what the differences are ?

PiTBuLL892 (author)MotaBoi2010-05-14

they look way different

beamaron already did that one i think

MotaBoi (author)PiTBuLL8922010-05-14

 Oh I see..
I don't think I'm going to be making replicas for a little while though.

Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-22

Riot shield! jk um...M16? M21 EBR? UMP 45

MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-22

 Hmm... M21 sounds like a good idea :)
Im guessing you have MW2, for PS3 by any chance ?

Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-23

Nope Xbox 360

MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-25

 G-train is actually doing an M21 EBR now, so I cant :(

Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-25

Do the UMP

MotaBoi (author)Hunter O.2010-04-25

 lol
That has also already been done pretty well....

Hunter O. (author)MotaBoi2010-04-25

Dang. WA2000? L86? FAMAS?

About This Instructable

3,514views

5favorites

License:

More by MotaBoi:How to build Halo ArmorK'nex FN F2000MotaBoi's Knex Cheytac M-200 "Intervention"
Add instructable to: