loading


I will just let the video speak for it's self. BTW, I am not saying that the gun will not work ever, however, I am saying that it definitely did not work for me. Feel free to leave a comment.

-The Red Book of Westmarch
<p>where do I find the intrucctions</p>
<p>where do I get the instructionsfrom</p>
i abonated on ur yt profile
I agree with you totally but my trigger reset everytime tho
id recommend putting a band ON the trigger for the &quot;reset&quot;
I did and the reset worked fine
Oh, really?
Yeah
I don't know what you guys are talking about it worked perfectly for me. And the trigger worked fine. Like blue mullet said in the instructions you must sand good and i even had to sand 4 time before i got it to work good and when it worked it was great
You know that was my problem too. The rubberband problem.... Did you end up gluing yours?
No, I did not glue mine, decided not to.
hmmmm....
i got the same range with white rods and about an inch of range with the gray cons D:
Yup... too bad, aint it.
yep. but at least the blow back works fine :D
XD, yeah.
I would add my input but the video didn't work for me. :/
Awe, that is too bad.
:(
I had the same issue, it cannot fire.
Ah, I see...
Wait... So this gun was originally from blue mullet 2, AND the mech doesn't work? No offense though, i am just trying to find the truth
Yes, that is correct.
Hm, too bad it doesn't work for you...
True dat...
Woohoo. Switchfoot. : D
yup. =D
Interesting problem.
Aaaaaaaaagreed.

About This Instructable

1,639views

3favorites

License:

Bio: K'NEX gun builder here at Instructables. More or less retired from the community, but I still pop in now and again.
More by The Red Book of Westmarch:K'NEX Rezosu Z65 - 100th Instructable!!! K'NEX Thorncannon K'NEX Fusion Rifle (Prism Schism) + Internals 
Add instructable to: