loading
This gun shoots red and gray k'nex rods. It can rip through paper!!!!!!!! Very simple to make.

You will need the following pieces...

Step 1: Step 1:

Step 2: Step 2:

Step 3: Step 3:

Step 4: Step 4:

Step 5: Step 5:

Step 6: Step 6:

Step 7: Step 6:

Enjoy your new K'nex gun!!!!!!!!
do these knex guns actually work?
no
YAY! DO TA?!!!!
Wow, thats from a while ago.... I don't even remeber it or what happened....
Yes...
ta???, are you a neanderhtal?
It's really getting ridiculous how many K'Nex guns ther are!
yeah knex is getting ooollllddd
it can rip through paper???? so can a hampster. My BLOWGUN can get stuck plywood
i made it and it work o.k., but nt as well as the turret handgun<br>
nnnnnnnnnnnoooooooooooooo side trigggers nowbody likes them
um i don't get how it shoots
you push the orange connector either up or down. im not sure which way, because i cant be bothered to build it :)
<h2>hi</h2>
instructable doggie is dead!
Orly? <br> <br>I love being late <br>
LOL
yes
i dont know eather(i know, im a noob with K'Nex)... ive got my gun done,t but i dont know how to fire it.
people build a real gun<br />
how long is the bullet
how do u do first bit???????
I rated 2.5, because it was released in 2007. :D
Nice gun hurts like a {censored}
nice and simple - 3.5 for intereting-ness
i made it and it really works!!!!!!!!!!!!!!! its cool
this is stupid it doesnt make it throu the barrel
omggggggggggg
Really, it can rip through cardboard. You need a small rubber band and unsharpened gray rod. First gun I made.
I can't get it to work. When I reload the rubber band keeps slipping off the rod.
just use wider rubber bands so that the band wont slip off the rod.
how do u put the rubber bands on.
yeah that was the thing i got stuck on, lol. it doesnt tell were to put it on properly
i dont get it, cud you make the instructions a but clearer plz, thks
This is a very nice pistol, its the first one ive built. I give it a 4 out of five, its acurate, and has decent power. Keep it up!
Ummmmmmm...What? I think thats why this website is loaded with &&&& because someone just "kept it up".
You do know that this gun was already posted a while ago....<br/><br/><a rel="nofollow" href="https://www.instructables.com/id/E3J95Z96WHEYWDIX2I/">https://www.instructables.com/id/E3J95Z96WHEYWDIX2I/</a><br/>
moo
moo?moo?!!?!?!? omg u think "moo" gunna be the answer omgwhat the heck is wrong wit ur guns they copy's, all of them.
wonderful, marvelous, hysterical, a merical! put please make mod with real trigger.
Hey guys what IS the INSTRUCTABLES ROBOT really a robot?
ive seen it b4
ok first its as ugly as heck second you would have to pay me to fire gray rods
I agree with you.
LOL
Not bad... I personally would add a firing pin, but still, cool. ; )
this gun was originally on youtube but this one is modded so i guess it an ok gun i shot through a can of lemonade with it btw im surprised theres no "first commenters" here lol
It is alright but still cool i might make it later and try it.
So, tell us, why should we build your gun?
lol looks good

About This Instructable

7,757views

8favorites

License:

Bio: I rock
More by knexmaster#1:Super Small Knex Pistol Bipod for the Knex Bolt Action XM8 Sniper Rifle Knex Nunchucks 
Add instructable to: