loading
Here's amother flash drive. This one is made out of an empty 15 pack of Slim Jims! It's VERY easy to make!

Step 1: Get Supplies

You will need:
USB Flash drive (I used a Dell 128MB)
empty 15 pack of slim jims
cotton balls
hot glue gun (not pictured)
knife(not pictured)

Step 2: Make Hole in Lid

Take off the lid from the can and cut a hole the size of the flash drive's usb connector and stick it through.

Step 3: Hot Glue

Hot glue the flash drive base to the lid.

Step 4: Cotton Balls

Fill the can with cotton balls about up to where the picture suggests.

Step 5: Apply Lid

Now put the lid back on and tape the lid down.

Step 6: Yay We're Done!

Yay you just made your own Slim Jim can flash drive!
in my very own opinion, this is a waste... first off: you have SO much room in there, you could be made it a 2TB (maybe even larger) by clipping old USB drives, Tiny n' tuff flash drives, and all that amazing stuff. Second: you may need to rethink the whole "let's put it in a giant cylinder and call it art" thing... it's not like you could plug it in anywhere without an extender, and even then, it's way too big to lug around! it'd be better to put a giant pack on your back for a 100PB flash storage space (exaggerating just a little too much there, but you get the point). So, maybe we could agree to, maybe, turn something as small and huge like this cylinder into something large but effectively tiny?
wow, grammar is good today
So guys...wanna see some of my new flash drives? I think I might make an 'ible for them.
is the last one on a butt?
HILARIOUS
holy cow thats amazing... i totally am gonna do the banana one! lol i thought about actually doing a whole bunch of instructables like that after i saw this one... then decided against it because i like to pretend i have a life.
hahaha *pretend* <br/><br/>One question: Do i have to use Chucks, or can i use any shoe?<br/>
Yeah, does it work with any shoes? :D lol
it works with reebok, but they don't give the same flux capacitancy and flashyness
HAHAHAHAHAHA Nice
Hahaha, the toilet plunger...
Hell yeah! lol
hahaha
i made on out of a tricky putty container :P
So have you tried plugging it in yet? You would have to prop your laptop up on something and it won't fit in most PCs because their USB jacks are in a recessed area.
I use a USB extender for it.
fail.
Yeah!
that's not really dandy
WOw... where can I get these?
Hey that's nothing...I'm working on making a flash drive case out of an old refrigerator cardboard box...Hopin I can do it in 6 steps or less too...
If you want, I can track down all them that dismiss your project, and pee on 'em. I haven't the faintest, foggiest idea, where my own flash drive has got to, and <em>it </em>had a little ring for hanging it on things. (The misplacement may actually have more to do with my wicked disorganizing skillz, rather than the size of the device,but, <em>damn</em> them things are small...)<br/><br/>btw what are &quot;Slim Jims&quot; anyhow? I'm assuming it's a jerked meat product, of some form.<br/>
they are like beef jerky sausages. They are in a casing like a sausage and they take like animal fat and chorizo I think people dont like this instructable because it is so easy. Everyone on here is all about challange and fun when recreating the DIYs posted on this site. That and it could have been done better.
im pretty sure they are beef jerky sticks.
I dunno... Are they irregularly shaped, or perfectly cylindrical? I my experience, it seems that the more cylindrical the beef stick product is, the less actual beef it contains. I had one once that, I'm fairly sure, consisted solely of paper pulp and grease, injected into dialysis tubing.
Slim Jims are like the twinky of the meat product industry. We don't really know what they are, but do we really care? lol
EWW! Lol but they are perfectly cylindrical. if what you said is true i am never eating another slim jim EVER.
WHOA mind blowing technology! I kid, I kid. Imaginative, however I'm sure it's a freakin' pain and not very portable, which is the anti-essence of flash drives. Oh, well. LOL
That's pretty sick lol
I'm mostly just impressed that this took 6 steps to make...
Wait, what? i don't understand.... Is this supposed too be funny, or practicable. Because it scores a -10 in both categories.....
Its funny. Its not the most convenient idea, but its humorous and would probably eh... be an interesting conversational piece around the office.
nic idea not the best presentation
i think it's the exact opposite: good execution, bad idea. It's huge!
*glues his fugly duct tape flash drive to his shoe* :D<br/>
Smart job! I always eat Slim Jims, and I LOVE them. Whenever I finish a can or a box thing, I have no idea what to do with the box, because I know I can make something out of it. Nice job, I might try this with my Micro Cruzer.
you've given me a lot to think about. I really like how convienly pocket sized it is i can take it every where!!! This instructable is way better than alot of them at least the format is correct and it clearly explains the idea. its a valid instructable for a ridiculous item.
"Is that a Slim Jim flash drive in your pants or are you just happy to see me"?
A little bit big? ~~worst ible ever~~ not impressed
joke? waste of instructable space.

About This Instructable

5,832views

2favorites

License:

More by poobajones:Make A Homemade Trumpet/Bugle Custom Guitar Hero On Tour Skin Toilet Paper Roll Flash Drive "The Flush Drive" 
Add instructable to: