Introduction: The TTR - the Trick Rifle

Picture of The TTR - the Trick Rifle

Hello everybody, i made a new gun out of KNEX and i wanted to show you guys
butta how you like it, lets watch it!

PS : if u want me to post say it quick please.
PPS : TYVM Seleziona for the trigger mech.

Comments

DreadFire3000 (author)2011-02-16

please post it!

~KGB~ (author)2010-11-19

nice!

P^trick (author)~KGB~2010-11-19

Btw, ur close to done ur P90 ^^?

~KGB~ (author)P^trick2010-11-19

nope, broke it ages ago. im scrapping my ball machine to make a g11

MegaMetal8 (author)~KGB~2010-11-20

Make up your mind,

P90, then BM now G11

~KGB~ (author)MegaMetal82010-11-20

g11 noob.

MegaMetal8 (author)~KGB~2010-11-20

I said g11. Are you blind you kid that plays cod on the wii?

H1T4TCH1 (author)MegaMetal82010-11-21

hahaha cod on the wii sucks balls!

webby427 (author)H1T4TCH12010-12-30

No

MegaMetal8 (author)H1T4TCH12010-11-21

THANK YOU,

KGB EAT THAT

H1T4TCH1 (author)MegaMetal82010-11-23

hahaha np...

~KGB~ (author)MegaMetal82010-11-20

wtf?

P^trick (author)~KGB~2010-11-19

U said ur gonna re-make it :( ? :(:(:(

~KGB~ (author)P^trick2010-11-19

i did but it was an epik phale. i think the g11 is goin to be better because i have a concept in my head on how it will work, and its an easy gun to replicate.

P^trick (author)~KGB~2010-11-19

Ok, Gl and HF im going to eat PIZZZAAA now!

~KGB~ (author)P^trick2010-11-19

lol, im gettin pizzzzzza tooo!!!!!!!!! =D LOL

P^trick (author)~KGB~2010-11-19

loool, what kinda PIZZZAAA!?

~KGB~ (author)P^trick2010-11-19

lol! vegetarian.

P^trick (author)~KGB~2010-11-19

Haha thanks.

~KGB~ (author)P^trick2010-11-19

no prob

DJ Radio (author)2010-11-20

Meh. Can you please stop linking me to your guns? I can find them on my own thank you very much.

P^trick (author)DJ Radio2010-11-20

..., only send you 1 link im a bit proud of it can i?

Knex_Gun_Builder (author)P^trick2010-11-22

Nice, and as you can tell Dj is a bit erritable, because he thinks his stuff is better than everyone elses, 5 stars by the way.

P^trick (author)Knex_Gun_Builder2010-11-23

Yeah.. ty :)

legolord96 (author)P^trick2010-11-26

You've done a really good job, for me building any kind of knex gun from scratch is a challenge. Dj's stuff isn't that good anyway, your photos are in very nice quality too...

Vynash (author)2010-11-20

Dude this is awesome!

I think you should post.

P^trick (author)Vynash2010-11-20

You want me 2 post? :)

Thx btw :)

Vynash (author)P^trick2010-11-20

I think you should do it, looks awesome!

No problem :-)

P^trick (author)Vynash2010-11-21

I want a bit more views and i post ok ?

Vynash (author)P^trick2010-11-21

Alright, sure.

GTRPLR1995 (author)2010-11-20

nice

P^trick (author)GTRPLR19952010-11-21

TY :)

Seleziona (author)2010-11-19

Yes! It looks very good! What does it shoot?

P^trick (author)Seleziona2010-11-20

It shoots grey connectors with a little green rod.

Seleziona (author)P^trick2010-11-20

Oh, okay :D

MegaMetal8 (author)2010-11-20

Looks great

P^trick (author)MegaMetal82010-11-20

Tyvm :)

MegaMetal8 (author)P^trick2010-11-20

No problemo

Lowney (author)2010-11-20

Pretty nice

P^trick (author)Lowney2010-11-20

Tyvm :-)

About This Instructable

415views

1favorite

License:

More by P^trick:The AntilopeThe TTR - The Trick RifleRepeating Assault rifle
Add instructable to: