Introduction: X466 DOOM Rocket Launcher V1.0

Basically A giant slingshot. THIS IS ONLY A BETA VERSION. A better one will come soon. It's similar to Oodalumps's cannon.


Step 1: The Top Piece

This part is required for the gun to work.

Step 2: Extra Length

What makes the gun so deadly is the extra barrels. At least 4 are recommended.

Step 3: The Bullet

This is the big boy we're gonna fire.

Step 4: Loading and Firing

To load, put the bullet in the rails. Hook the rubber bands on, pull down, and release.

Comments

author
Dumchicken made it! (author)2011-01-29

it's 2011 man and there's still no better one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

author
buttons03 made it! (author)2010-02-10

HARLDY DEADLY! its got no trigger for god sake. you have to keep it helf back to fire!

author
greedy jord 619 made it! (author)2010-02-02

looks cool and hard

author
thomaswatton made it! (author)2009-09-26

is there a trigger?

author
I_am_Canadian made it! (author)2008-06-13

Mine is coming soon...

DSC02015.JPGDSC02000.JPG
author
smattman22 made it! (author)smattman222009-08-25

you're jesus! are you the kid in all the videos too?

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2009-08-25

Not Jesus, and yes its me.

author
DJ Radio made it! (author)DJ Radio2009-09-12

If you don't claim the title, I will. lol.

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2009-09-12

Just saying, if you do that, whatever respect anyone has for you will burn to shreds. A old saying... "When burning bridges, a nice fire it does make"

author
DJ Radio made it! (author)DJ Radio2009-09-12

I was joking....

author
smattman22 made it! (author)smattman222009-08-26

wow! damn i though that would be your son or somthing because of the insane things you build!

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2009-08-26

:-p I'm younger and older than some.

author
TwistedParadox made it! (author)TwistedParadox2009-05-18

LoL, its the beta heavy cannon

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2009-05-18

Yup :-)

author
ILIKEPIE333 made it! (author)ILIKEPIE3332008-11-09

holy SH**!!!!! post!!!!!!!!

author
dynno97 made it! (author)dynno972009-01-24

whoa, That like, HUGE

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2008-11-09

I already posted 5 versions of it :-p

author
ILIKEPIE333 made it! (author)ILIKEPIE3332008-11-09

yeah, I thought I remembered seeing it before

author
g12345389 made it! (author)g123453892008-06-22

Holy!!!!!!!!!@!

POST

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2008-06-28

Posted!

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2008-06-22

Yep! Any day now.

author
aall50 made it! (author)aall502008-06-28

wow...

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2008-06-28

Posted! The new versions better too...

author
The Jamalam made it! (author)2009-06-05

how come i have never seen this before lol

author
builder968 made it! (author)2008-08-05

im gonna build and then add shrapnel compartments to the missile

author
codemaster2590 made it! (author)2008-06-01

I think instead of making moding it into a rocket launcher just mod it into a morter i think it would work better that way.

author
aall50 made it! (author)aall502008-06-28

yer i agree...

author
Storm950 made it! (author)2008-06-02

Not brilliant, but nothing wrong with it, and the ammo reminds me of I am Canadian's a lot, perhaps too much :P.

author
I_am_Canadian made it! (author)I_am_Canadian2008-06-20

Lol

author
TheDunkis made it! (author)2008-06-03

It would be better if it at least used some sort of connector grenade type ammo. I actually made a rocket earlier that would probably fit in the barrel of this thing. It would wreak a lot of havoc launching it in someone's area.

author
plasmaspy made it! (author)2008-06-02

=O big ammo..........

author
agent harmsy made it! (author)2008-06-01

lol this looks like a MAC gun from halo

author
dsman195276 made it! (author)2008-06-01

i don't like it.

author
Darth Trainman made it! (author)Darth Trainman2008-06-01

Honestly? Neither do I.

author
dsman195276 made it! (author)dsman1952762008-06-01

why did you post it? is basically just oodalumps cannon.

author
Darth Trainman made it! (author)Darth Trainman2008-06-01

Cause It shot giant pellets.

author
dsman195276 made it! (author)dsman1952762008-06-01

you could do that with oodalumps cannon. you could have at least worked on this a little bit.

author
apples!!!!! made it! (author)apples!!!!!2008-06-01

lol me neither

author
smidge147 made it! (author)2008-06-01

ooda lumps cannon is way better

author
Flie-Ing GOOse made it! (author)2008-06-01

and u pick on other peoples guns.......

author
Doctor Who made it! (author)2008-06-01

Flippin sweet built but i made the bullet smaller and got 160 feet.

About This Instructable

3,505views

2favorites

License:

More by Darth Trainman:How to Build PROJECT CHAOSCHAOS, K'nex Ball MachineX985 VIVISECTOR
Add instructable to: