Introduction: X466 DOOM Rocket Launcher V1.0

Basically A giant slingshot. THIS IS ONLY A BETA VERSION. A better one will come soon. It's similar to Oodalumps's cannon.


Step 1: The Top Piece

This part is required for the gun to work.

Step 2: Extra Length

What makes the gun so deadly is the extra barrels. At least 4 are recommended.

Step 3: The Bullet

This is the big boy we're gonna fire.

Step 4: Loading and Firing

To load, put the bullet in the rails. Hook the rubber bands on, pull down, and release.

Comments

author
Dumchicken (author)2011-01-29

it's 2011 man and there's still no better one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

author
buttons03 (author)2010-02-10

HARLDY DEADLY! its got no trigger for god sake. you have to keep it helf back to fire!

author
greedy jord 619 (author)2010-02-02

looks cool and hard

author
thomaswatton (author)2009-09-26

is there a trigger?

author
I_am_Canadian (author)2008-06-13

Mine is coming soon...

DSC02015.JPGDSC02000.JPG
author
smattman22 (author)I_am_Canadian2009-08-25

you're jesus! are you the kid in all the videos too?

author
I_am_Canadian (author)smattman222009-08-25

Not Jesus, and yes its me.

author
DJ Radio (author)I_am_Canadian2009-09-12

If you don't claim the title, I will. lol.

author
I_am_Canadian (author)DJ Radio2009-09-12

Just saying, if you do that, whatever respect anyone has for you will burn to shreds. A old saying... "When burning bridges, a nice fire it does make"

author
DJ Radio (author)I_am_Canadian2009-09-12

I was joking....

author
smattman22 (author)I_am_Canadian2009-08-26

wow! damn i though that would be your son or somthing because of the insane things you build!

author
I_am_Canadian (author)smattman222009-08-26

:-p I'm younger and older than some.

author

LoL, its the beta heavy cannon

author

Yup :-)

author

holy SH**!!!!! post!!!!!!!!

author
dynno97 (author)ILIKEPIE3332009-01-24

whoa, That like, HUGE

author

I already posted 5 versions of it :-p

author

yeah, I thought I remembered seeing it before

author
g12345389 (author)I_am_Canadian2008-06-22

Holy!!!!!!!!!@!

POST

author
I_am_Canadian (author)g123453892008-06-28

Posted!

author
I_am_Canadian (author)g123453892008-06-22

Yep! Any day now.

author
aall50 (author)I_am_Canadian2008-06-28

wow...

author
I_am_Canadian (author)aall502008-06-28

Posted! The new versions better too...

author
The Jamalam (author)2009-06-05

how come i have never seen this before lol

author
builder968 (author)2008-08-05

im gonna build and then add shrapnel compartments to the missile

author
codemaster2590 (author)2008-06-01

I think instead of making moding it into a rocket launcher just mod it into a morter i think it would work better that way.

author
aall50 (author)codemaster25902008-06-28

yer i agree...

author
Storm950 (author)2008-06-02

Not brilliant, but nothing wrong with it, and the ammo reminds me of I am Canadian's a lot, perhaps too much :P.

author
I_am_Canadian (author)Storm9502008-06-20

Lol

author
TheDunkis (author)2008-06-03

It would be better if it at least used some sort of connector grenade type ammo. I actually made a rocket earlier that would probably fit in the barrel of this thing. It would wreak a lot of havoc launching it in someone's area.

author
plasmaspy (author)2008-06-02

=O big ammo..........

author
agent harmsy (author)2008-06-01

lol this looks like a MAC gun from halo

author
dsman195276 (author)2008-06-01

i don't like it.

author

Honestly? Neither do I.

author

why did you post it? is basically just oodalumps cannon.

author

Cause It shot giant pellets.

author

you could do that with oodalumps cannon. you could have at least worked on this a little bit.

author
apples!!!!! (author)dsman1952762008-06-01

lol me neither

author
smidge147 (author)2008-06-01

ooda lumps cannon is way better

author
Flie-Ing GOOse (author)2008-06-01

and u pick on other peoples guns.......

author
Doctor Who (author)2008-06-01

Flippin sweet built but i made the bullet smaller and got 160 feet.

About This Instructable

3,506views

2favorites

License:

More by Darth Trainman:How to Build PROJECT CHAOSCHAOS, K'nex Ball MachineX985 VIVISECTOR
Add instructable to: