Instructables

Huntington GA-16 sniper

Picture of huntington GA-16 sniper
huntington ga-16 sniper 001.JPG
huntington ga-16 sniper 002.JPG
huntington ga-16 sniper 003.JPG
huntington ga-16 sniper 004.JPG
huntington ga-16 sniper 005.JPG
knex gun 006.JPG
huntington ga-16 sniper 006.JPG
huntington ga-16 sniper 011.JPG
huntington ga-16 sniper 010.JPG
huntington ga-16 sniper 012.JPG
huntington ga-16 sniper 013.JPG
my first sniper ever and id like to give credit to knexgunbuilder,beanieostrich, blue mullet and knexfreak360 for inspring me to build my first sniper now lets get to the pros and cons shall we 

pros 
strong
50 -55 feet range
bipod connection
looks pretty good
shoots
scope connection
shoots all types of ammo

cons :'(

single shot
bolt action configuration 
could be better 
little flimsy


if i get 5 comments saying post i will

 
Blue Mullet 27 months ago
Cool!
You could use my universal foldable bipod?
Nice!
iWeeksy2 years ago
Are you gonna put instructions up for this
Flatout Knex (author)  iWeeksy2 years ago
its gone just fo show
Looks quite cool =D And I see you gave me a credit =D
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
you inspire me
What form me inspired you to make this?
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
ur tcrs
The T.C.R. 51 Series eh?
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
yeah
Then dont worry, the Mk6 is in progress XD
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
if you keep commenting youll get my 100th cooment im at 73
I think you just made my 900th comment =D My comment tracker is messing up, it went backwards, then forwards.
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy
It is confirmed now, you have the 900th comment *You won a Anti Tank Rifle*
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
yay
What if you make my 1000th comment?
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
idk i will try
You have a long way to go then XD
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
yes yes i do
Because im at 920 right now.
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
k
Im building an Italian rifle XD
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
awesome comment 20 more times
Yes.
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
kk
You missed my 1,000th comment =(
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
fudge
I know man...
Flatout Knex (author)  beanieostrich3 years ago
lol 1100 here i come
You have a good chace, you are about 50 comments away.
Flatout Knex (author)  beanieostrich2 years ago
kk
More like 19 now XD
Flatout Knex (author)  beanieostrich2 years ago
lol
I meant to say 13 now =D
Flatout Knex (author)  beanieostrich2 years ago
haha
10 comments to 1100 XD
Flatout Knex (author)  beanieostrich2 years ago
hey yay yay ay
It is now 7 comments till the big 1100 XD
Pro

Get More Out of Instructables

Already have an Account?

close

PDF Downloads
As a Pro member, you will gain access to download any Instructable in the PDF format. You also have the ability to customize your PDF download.

Upgrade to Pro today!