loading

Step 5: put the gun together

Put the firing pin in the white end of the barrel. Put the handle on the bottom of the barrel. Put two thick rubber bands on the gun from the half circle piece back to the end of the firing pin.

Advertisement

omfg who cares about a darn block trigger omfg omfg omfg omfg omfg
why? because there are already at least 130 on the site, and we are SICK of them...
yes, we are so sick of them that it's begining to become, like, SO painful when someone posts a block trigger and is like "oh, my gun is SO cool! It's exactly like the gun that someone else posted YESTERDAY!!!!!!!!!!!!
Was that sarcasm or true expression?
true expression. I really am very sick of lame-o block triggers and I think they should be banned
I don't. I'm fine with block triggers. They are simple, usually easy to make, and are quite powerful if you have enough rubber bands.
this person MUST be L_am_Canadian!
what?
L_am_Canadian posted this exact same ible, but he might have stolen the pics.
when?
A long time ago.....
looks ok but next try to bulid a true trigger
Should I make a instructible on this?
yes plz
omg yes!
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLEASE POST!
ewwww it's block trigger!!!! :(
<br/><h2>agreed</h2>
i agree its a killerk copy
I made gun like dat! my own design. Works great!!!! Urz iz a lil better than mine good job!!!!! ;) P.S. Smoke The Dope nice gunz!
nice pwnage keep it up i suggest you make some cool mods to big torture i kinda like your cool simple pistols keep it up!
Please dont post simple guns like these. They stink.
SHUT UP!!!!! Im working on a mod to turn block triggers into true triggers. I'll be done in a few weeks. But anyway this gun pwns!
If you do please post it.
Please, no more of these simple crap guns!
he posted another block trigger crap gun
with all this crap, we could make a crap man! (snowman with crap)
why do people keep making cheap ripoffs of killerks gun?
I can post my block trigger mod its done. But it has some bugs, but i can fix it in a day. Should i post the bugged or unbugged? (the unbuged will take a day longer) I don't know what to do.
NO! NO! NO! NO! NO! NO! NO! NO! NO!
Why not????
Crap!!!
whered you get blue pieces
Or this RPG
Holy smokes why the heck havent you made one already!!!!?????
RPG, omg.........lol
Holy Crap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stop with these gay simple knex guns. I could make that in 5 min. Take you time and make it interesting.
rofl i did this with 3 rubber bands, the orange connector always breaks, but it shoots 200+ feet easy
sure
hey i have a really cool rubber band knex gun sould i post it
<a rel="nofollow" href="http://www.instructables.com/id/Double-barreled-shotgun/">shot gun</a> check this out if you want tips on how to make this better it made my friends hand bleed with an unsharpened red rod<br/>
ahhhhh. nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. moooooooorrrrreeeeeeeeee block triggers. try next time to make a true tirgger. good idea.
honestly i dont give a shit about block triggers and not on this one either. (to poster) What i am pissed of about is the morphed killerk gun. i mean ppl make these everyday but dont post them b coz it gives them a bad reputation. seriously mate pointless, and for some ppl who dont have loads of white pieces they cant make them. We have a "be nice" comment policy. Please be positive and constructive with your comments or risk being banned from our site.........blah blah blah blah blah blah blah blah. We have a "cuss" comment policy. Please be negative and horrible with your comments or risk being added to the goody room in our site.yeah yeah yeah yeah. lol
xfjdfjt ylkdj;dx;dhrf d td
lol y does every1 have to yell at him just dont go to this instructable
ok no offence, but you are the WORST knex gun maker on this site the block trigger has got everyone hating you but the stupid and simple designs are just sad, weally weally sad. instead of making these guns, why dont you just make tons of killerk guns
lol more like knex retarted gun try adding atleast a magazine on it
weres da trigger\
whats the biggie about a block trigger it would make the gun so complicated to use a diff trigger....

About This Instructable

6,335views

4favorites

License:

More by augsut345:knex gun: the big torture Knex gun mod of tiny torture Tiny torture knex gun 
Add instructable to: