loading
knex sniper rifle that shoots 40 to 50 feet. comment and tell me if i should post.
PPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSE PPPPPOOOOOOOOOOOOAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
I destroyed it a long time ago. Why would you want to build this when there's so much better stuff anyways?
cuz it looks cool
Its okay I suppose.
Thanks for being nice, haha
Just fairly flimsy around the handle, otherwise very accurate and sturdy gun nice work! =)
looks like an H&K G11
doesnt look anything like it
dude post it but you might wanna change it from sling shot to somthing better sling shots can backfire plus no good for sniping i got hit in the eye the sling shot backfired and it took the scope off into my eye
Looks really flimsy too, the rods connecting the butt to the grip could break with a twist :P<br /> My sniper rifle SR70A1 (Soon to be up) is a lot better than this.<br />
depending on the type of ammo and how you load it with tell wether your gun backfires or not. my sniper rifle would backfire, but i started using killerks srv-1 s ammo , and it worked fine
my sniper rifle <a rel="nofollow" href="https://www.instructables.com/id/M17-Sniper-Rifle/">https://www.instructables.com/id/M17-Sniper-Rifle/</a> the m17, has never backfired on me so why don't you try mine!<br/>
naw i built it because of the slingshot; i wanted to build something more interesting than a block trigger and something that was powerful. also, i have had that problem with the rubber band breaking and all. it didnt get me in the eye but it got my thumb real good lol. besides that thing is long gone anyways
i reckon u should post it :)
needs a lot of work, what does it shoot? You are the only one who knows whether it is worth posting!<br/><h5>btw post it</h5>
yes, it does look bad, but its very accurate. it shoots red connectors
it shoots red connectors????
yes, red connectors. not rods, connectors. btw, tell me if i should post.
uh...<sub>why make it shoot connectors?</sub><br/>
because it gives the rubber band something to hold on to, as this is a slingshot type gun. i used it because it doesnt use exotics.
i know this is a slingshot -_- so is the sr-v1, and that shoots connectors <strong>on</strong> rods.<br/>
but i just said i didnt want to use exotics, fyi those orange things because i only have 4 of them and i lost all but the one used on the sight shooting it in my room and they flew behind my bed and stuff. thats why i used red connectors.
those "orange things" can be replaced by a tan clip.
I think the idea of a gun that shoots pieces out of the norm is cool.
you could use a ball-joint conecter put the ball in front and the jont in back
hmmm sounds kool.
yes but when i used them it broke off and the rubber band would slip off because it was so thick
also, i like the laser pointer!

About This Instructable

6,026views

0favorites

License:

Bio: I like video games a lot. Mostly guitar hero and rock band. I love the computer too. I like to go outside though. I'm ... More »
More by Ikedog1995:knex sniper rifle Simple K'nex Video Game Rack My K'nex RBG Machine Gun 
Add instructable to: