Introduction: My Recent Works

here is my lever action shot gun concept and my morretti carbine

Comments

author
Vynash made it! (author)2009-05-04

cool but your dog is uuuuuugly (no offence :-p)

author
pls made it! (author)pls2009-05-04

LOL

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

!This is a cute dog! (!mine!)

Weird Owl.jpgWeird Owl 2.jpg
author
Jesus. made it! (author)Jesus.2009-11-22

teh fuzz

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-11-22

Lol

author
lord voldamort made it! (author)lord voldamort2009-06-01

that kind of looks like my dog mine is a terrier

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-06-01

Cool, my dog is a Shnoodle, here there are some more pictures of http://www.gotpetsonline.com/pictures/gallery/dogs/small-sized-dogs/schnoodles/

author
lord voldamort made it! (author)lord voldamort2009-06-03

those are cute

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-06-03

Yeahh I know lil' puppies!

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

LOL IT IS THOUGH!

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-05

no its not cute my dog will eat yours

author
yerjoking made it! (author)yerjoking2009-05-06

But... It's called Smooches... How can it be a tough dog with a name like that...

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-06

its because of he licking habits, the bread is a savage scavenger

author
yerjoking made it! (author)yerjoking2009-05-06

My dog is a Jack russel, a hunting breed. Soft as a brush, won't leave my face alone, lol.

author
Oblivitus made it! (author)Oblivitus2009-05-05

Your dog is way cuter, his dog is a mop.

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

It's because my mom didn't giver her a hair cut she looks really cute like that waaaayy cuter than his.

author
Oblivitus made it! (author)Oblivitus2009-05-05

My dog is cuter than your dog! na na na, na na na!

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

what ever! lemme have a picture

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

Nope...

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-05

that's a 400 dollar dog. i would pay more for it than you. btw you probably think bull dogs are the cutest thing ever if my dog is not cute to you....

author
Vynash made it! (author)Vynash2009-05-05

Actually.... I hate bulldogs...

author
Storm950 made it! (author)Storm9502009-05-05

That dog is really cute though.

author
ILIKEPIE333 made it! (author)2009-05-19

I'm Polish, too!

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-20

great but i don't like pie does any 1 want to comment on what i posted???

author
knex man123456 made it! (author)knex man1234562009-09-15

i like cherry pie

author
ILIKEPIE333 made it! (author)ILIKEPIE3332009-05-20

sure
I like the look on the morreti, but the lever action gun is lacking some.....bulk
I would like to ask if you could possibly try to convert the morreti to true-true trigger

author
j-chode! made it! (author)2009-05-06

*cough* morreti *cough*

author
yerjoking made it! (author)yerjoking2009-05-06

"here is my lever action shot gun concept and my morretti carbine " Lol.

author
j-chode! made it! (author)j-chode!2009-05-07

respect

author
pls made it! (author)2009-05-04

Should try different stocks, other than that, nice work;)

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-04

i want them light and removable

author
pls made it! (author)pls2009-05-04

Doesn't really look likes it removable.

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-06

it is can remove the rods at the yellow and blue connector and you have a pistol grip, i should have posted a pic with it half off

author
pls made it! (author)pls2009-05-06

Ohh, I see now.

author
Oblivitus made it! (author)2009-05-05

That looks like the same type of dog as mine, what is it?

author
polishgangster9 made it! (author)polishgangster92009-05-05

lapsa opsa

author
Oblivitus made it! (author)Oblivitus2009-05-05

Mine are half lapsa apsa.

author
polishgangster9 made it! (author)2009-05-05

WARNING CAPS LOCK IS ANY ONE GOING TO LOOK AT SOME THING OTHER THAN MY DOG??

author
polishgangster9 made it! (author)2009-05-04

i any one going to do any thing with the lever mech?

About This Instructable

478views

0favorites

Bio: my name is also my x box live gamer tag i play wow on thunder horn i like playing with knex i try to improve ... More »
More by polishgangster9:my recent works
Add instructable to: