438Views76Replies

Author Options:

Copy Cats Answered

There are many of you out there that have clones, I came across several of them today.
I am making a big fuss over this because it annoys me, that people can't think of original names; so they have to copy other people, because they are popular.
Often you will find, or may well have seen, these 'fakes' have posted Instructables, but the original person has posted a gun, more than five times better than that of said cheat.
The few I have found so far include:

Trainman2001 - DarthTrainman
Dsman1 - Dsman195276 (or visa versa)
Killerk2, NOT-KILLERK - KILLERK
There are thousands for ironman69, although there was a film called The iron man - This could be a valid reason.

If you spot any other clones, inform me please.
I will eat them.

50 Replies

user
insanecreator92 (author)2009-10-03

i got my name from extream builder.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Fred the Penguin (author)2009-09-25

My friend made Iogic boy

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)2008-08-04

Dsman1952676 also has Dsmansmum, and Dsmansgirlfriend. I Have I_am_American and I_am_British. Killerk also has killerk2 mepain has mepains dog toby.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
knexguy (author)I_am_Canadian2009-03-17

Bear in mind I_am_American and I_am_British may be legit.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)knexguy2009-03-17

Nope, I know who both are, they bugged me for quite a while.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Kiteman (author)I_am_Canadian2008-08-04

I don't think they are copycats as such - more wide-ups, since nobody is going to mistake "I_am_British" for "I_am_Canadian".

The problem copycats are the ones that use punctuation to change names, and copy the avatar (like "Do_not_turn_off_the_power." with the period, or "Kitman").

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
dsman195276 (author)Kiteman2008-08-05

well ya, but he put "NOT-killerk" and KILLERK2 up there, and nobody is going to mistake them for the real KILLERK.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)Kiteman2008-08-05

Hey! You zinged me! thanks!

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
j-chode! (author)Camisado2008-08-06
user
Camisado (author)j-chode!2008-08-06

It means a person is referring to someone/making a reference to someone in his sentence. P.S: We have a " Be nice " policy. Don't say WTF. The F word is forbidden here.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
bumpus (author)Camisado2008-08-06

WTF, is just an acronym. It can be used here, the letters could be anything...

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)bumpus2008-08-06

Yeah, but he even admits that he abbreviated a swear word. So that means what he's trying to say is What the f***.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
bumpus (author)Camisado2008-08-06

Why are you polluting this site with your vulgarity? Please just say "WTF" next time.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)bumpus2008-08-20

Well, I'm sorry, really sorry. But I don't see u doing any better.... ur censoring is actually worse than mine. I saw u saying " can that sh!t in jessy's broken foot topic. So if u want me to change, then fine, but u change too.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
whatsisface (author)Camisado2008-08-20

And in your picture, you're giving everyone the finger. Nice.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)whatsisface2008-09-04

What finger? Me see no finger!

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
whatsisface (author)Camisado2008-09-04

Hey, thats really funny, since you've changed your avatar now and all. Thanks for removing the offensive image though.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)whatsisface2008-08-20

Meh, that's not for you guys. It's my avatar for lots of sites. Don't mean to be offensive.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Kiteman (author)whatsisface2008-08-21

I agree:

Power, please change your avatar to something less offensive.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)Kiteman2008-08-21

Mmmmm.... maybe I wil yeah, yeah, mom.... LOL JK......

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Kiteman (author)Camisado2008-08-21

Wouldn't it be better to set the example?

If you follow the rules, then you are in a much better position to expect others to follow the rules.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
bumpus (author)Camisado2008-08-20

Dude, I was just giving you a hard time. Internet sarcasm is a hard thing to pick up on...

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
j-chode! (author)Camisado2008-08-06

My apologies. At least I abbreviated it, there are those that swear without concern to the rules.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Camisado (author)j-chode!2008-08-06

there are those that swear without concern to the rules. Yes, there are, but those people are lowly jerks. You're not a low-class jerk are you? Of course you're not! So don't swear, even if you abbreviated it.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
j-chode! (author)Camisado2008-08-06

Why no. And why thankyou. I shall not swear from now on.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)Kiteman2008-08-04

Yeah, not copycats, but you can't deny that both accounts were made just after I got well known with my Cannon, and then they both start bugging me. So they are associated with me, not just random Instructables-goers making an account for themselves.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
j-chode! (author)I_am_Canadian2008-08-05

I have to admit, that does sound like a fair point you have, as everyone is attracted to your canon. I can see why they bug you.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

mepaiins dog toby came before mepain acctually, search knex, click recent, go to the last page and work your way up. He changed his name to ikill recently tho, because people were getting at him for being a clone when acctually he is not

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

Oh, I see. Thats a strange name to call yourself though...

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
happybirthday (author)2009-03-16

Oblitvitus and his copiers. Luckily no HappyBirthday copiers

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
The Jamalam (author)2009-01-27

i have a clone where the l is a capital I... here he is: JamaIam/ lol

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)2008-08-14

Oh, another killerk copy is bugging me now. His page is here.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)DJ Radio2008-08-14

I almost fell for it too, but killerk just said that it would be september for the posting of the sr-v2

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
DJ Radio (author)I_am_Canadian2008-08-14

lol thats true. if he said 6 days you would falll for it

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
I_am_Canadian (author)DJ Radio2008-08-14

No. 6 days makes august 20th. He's posting on September 1st.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
DJ Radio (author)I_am_Canadian2008-08-14

meh ok, if he said..........................16 days

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Bartboy (author)I_am_Canadian2008-08-14

Nearly, not quite believable

Select as Best AnswerUndo Best Answer