11443Views14Replies

Author Options:

Knex Predator Weapons Answered

OK, I have been watching Predator, AVP, & AVP-R, & I was thinking: wouldn't it be cool if someone made some of the Predators' weapons out of Knex? So, here is what I'm gonna do. First, if at least 1 person replies to this forum and agrees with the idea OR posts an instructable for any Predator weapons, then I will create a group just for the Predator weapons, kinda like the Knex Halo Weapons Group that I made. I would really like to see that shuriken that the Predator uses. Anyways, have fun. "You are one ugly...." (Screams like the Predator)

14 Replies

user
Knexfan (author)2015-11-15

sorry its been so long since i been on here sadly ALL my knex got stolen :'( but feel free to post pics or links to your instuctables in the comments ;)

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Oddball1011 (author)2010-12-12

I am sitting next to a razor whip,combi stick , and a pair of retractable claws and upstairs I have a crappy plasma caster and all of it is made of knex

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
bighead5454 (author)2010-07-20

i made like a mini-combistick while tryin to make a tripod want a pic?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
mamoo (author)2008-05-27

yeh i think it would be very cool if people made these types of weopens, i have already made a combistick that you pull a part and the blades come out like a spear. my little brother won't stop playing with it!!!

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
yerjoking (author)mamoo2008-05-30

sure, i'll have a go at building the shuriken, i just finnished my gun(not posted) it has a sort of revolver flip out thing to reload, and it uses elastic bands, i'll try to encorperate(spelt it wrong>.<) the idea do a melee based weapon, and btw i'm not the author of this forum lol Oh and btw, if i do finnish it, where shall i post it knex fan?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Knexfan (author)yerjoking2009-02-05

hmmmmm......ill make a predator knex weapons only group just 4 these weapons

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
mamoo (author)yerjoking2008-06-02

you should post it on this site. in tech and offbeat.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
mamoo (author)yerjoking2008-05-30

can u try making the shriken plz

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
elder predator (author)2009-02-01

yeah, i say your right cos i got his wrist blades

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Knexfan (author)elder predator2009-02-05

u got real wrist blades or knex ones? can u post them?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
THE PUNISHER (author)2008-06-05

i think thats a good idea... i am trying to make the spear gun from predator the game. it looks like the needler ecept backwards. when i finish ill try to post.i dont have acces to a cammera at the momment.so well see.

Select as Best AnswerUndo Best Answer