190Views13Replies

Author Options:

TOP SECRET Answered

i have a huge secret, the first one to reply will not only learn the secret, but get the rights to tell anyone he/she wants. p.s., its a REALLY juicy secret

Tags:secret

13 Replies

user
Bangaram1 (author)2010-09-02

omg the secret is not that juicy coz if it was he would be desperate to tell !! so dont waste you're breath y'all he just wants the attention !!

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
zascecs (author)2010-08-15

Let me guess, the secret is going to be that there is no secret at all?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Lithium Rain (author)2010-07-31

TELL ME THE SECRET RIGHT NOW PLEASE I HAVE TO KNOW I CAN'T EVEN SLEEP OR EAT OR EVEN THINK FOR NOT KNOWING PLEASE PLEASE PLEASE

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
caitlinsdad (author)Lithium Rain2010-07-31

NO NO DO NOT TRUST HER WITH A SECRET SHE MAY BLAB IT ALL OVER THE INTERNETS

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
NachoMahma (author)caitlinsdad2010-08-01
.  What are the three fastest forms of communication?
  • telegraph
  • telephone
  • tell a woman

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
NachoMahma (author)caitlinsdad2010-08-01

.  IDK. Incontinence supplies?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Lithium Rain (author)caitlinsdad2010-07-31

DO NOT LISTEN TO HIM HE IS ONLY JEALOUS HE WAS NOT THE FIRST HE WANTS TO HAVE THE SECRET ALL TO HIMSELF DO NOT LET HIM

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
caitlinsdad (author)Lithium Rain2010-07-31

IMMA GONNA INTERRUPT THIS LADY IS WHACK DON'T BE FOOLED BY THE INNOCENT DEER IN THE HEADLIGHTS LOOK

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
sci4me (author)2010-08-01

the secret is hi. HA HA HA HA HA, thats not it, you gotta want it to win it.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
lemonie (author)sci4me2010-08-01


first one to reply will not only learn the secret, but get the rights to tell anyone he/she wants.

Have you told Lira yet?

L

Select as Best AnswerUndo Best Answer