88Views28Replies

Author Options:

Uhhh, Soo Stupid! Answered

Picture of

Well, i'm not allowed to play knex for a while, cuz i shot my 11 year old bro. Let me tell you the story:
I built a cheap block trigger, with  a red firing pin (sorta like the one in the picture) and shot his hand from a good distance (6 feet) and he started crying. Get This- The gun had two really stretchy elastics on it, and it couldn't even shoot across my room! I shot my hand from 0.5 feet and hardly felt it! Now my knex is taken away!

28 Replies

user
DJ Radio (author)2009-12-05

For how long are you not allowed?  Oh and your bro is either the wimpiest wimp in the world, or he just faked crying to get you in trouble.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Seleziona (author)DJ Radio2009-12-05

i got it back 4 days after, and he is always trying to get me in trouble, and he's wimpy.... lol

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
~KGB~ (author)Seleziona2010-02-07

this happens all the time to me, i feel your pain...

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

sorry NZ slang for "that sucks for you"

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

you are making no sense....

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

guts bro is New Zealand slang for "that sucks for you"

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user

 lol, Sooooo, are you from new zealand?

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Rock Soldier (author)2009-11-30

Wow. I got shot in the eye before. Point blank...With a nerf gun. I know it's nowhere near the same as a plastic rod would feel, but you can go blind getting shot in the eye. Not the hand.
(Want me to ah...Teach him a lesson?)

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Seleziona (author)Rock Soldier2009-11-30

 Yeah, i got shot in the eye with a really strong nerf gun before, and it was really close too. And yeah, i want you to teach him a lesson he'll never forget! lol

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
PindaHoofd (author)Seleziona2009-12-01

I got shot in the eye with a really powerfull... knex gun.
It demaged my eye.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Rock Soldier (author)Seleziona2009-11-30

Yay! Uh, about me being able to teach him a lesson, not you getting hit in the eye....

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Seleziona (author)Rock Soldier2009-11-30

yeah, but it is yay for me getting shot in the eye! (did that make sense?)

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
cj81499 (author)2009-11-30

11 years lol
ps sukz u cant use knex

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
Seleziona (author)cj814992009-11-30

i know! an 11 year old! But now i can play with it.

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
cj81499 (author)Seleziona2009-11-30
user
Seleziona (author)cj814992009-11-30

no. I mean down there. What do you think?????

Select as Best AnswerUndo Best Answer

user
shadowninja31 (author)2009-11-28
user
Seleziona (author)shadowninja312009-11-28

i get it back tomorrow....

Select as Best AnswerUndo Best Answer