502Views33Replies

Author Options:

FREE graffiti drawings Answered

FREE graffiti drawings, yes, I said it :-P

Anyway, I like drawing gaffiti so I decided that I will do it for people, below I have pictured some graffiti's I have done for DJ Radio and Kiteman. If you want one, just comment below and I will put you on the list :-)

Discussions

0
Shadowman39
Shadowman39

10 years ago

I think I asked you to make me one somewhere else, but...

Make me one!

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Ok, tomorrow... where I am it is 1.39am and I kinda can't... lol.

0
Shadowman39
Shadowman39

Reply 10 years ago

Wow, it's morning there? Here it's nighttime. :-P

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Yup, also, I just looked outside, and it snowing, like it has been all day :-)

0
Shadowman39
Shadowman39

Reply 10 years ago

Lucky! I just want to hold one snowball. One snowball will satisfy me. I guess I'll have to just smile at the rain, lol.

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Ten why dont yall go on out there, collect up some o' dat sky water, and freeze the darn-tootin' ting!

0
Shadowman39
Shadowman39

Reply 10 years ago

Then it'll be a big hard ball of ice, lol.

0
Zaphod Beeblebrox
Zaphod Beeblebrox

Reply 10 years ago

use a cjeesegrater to make powder out of the iceball and make snowball out if ice!

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

It's the closest your gonna get :-P

0
Shadowman39
Shadowman39

Reply 10 years ago

I can get some ice cubes out of the freezer, lol.

0
silentassasin21
silentassasin21

Reply 10 years ago

Ice cube fight = EPIC FAIL

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

I've finished it! I'll get a picture now :-)

0
Shadowman39
Shadowman39

Reply 10 years ago

Yay!

0
Robot Lover
Robot Lover

10 years ago

im gonna make you one Hiyadudez!

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

And in return?

0
ItsTheHobbs
ItsTheHobbs

Reply 10 years ago

You said these were free...

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

I was kidding, I'll make you one possibly tomorrow :-)

0
ItsTheHobbs
ItsTheHobbs

Reply 10 years ago

Cool I can't wait for a new icon!

0
silentassasin21
silentassasin21

10 years ago

Oh sweet can you do one for me with like a gun(desert eagle or some other cool gun)in the background thanks.

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Sorry, but I couldnt do the gun :P

3.jpg
0
silentassasin21
silentassasin21

Reply 10 years ago

Dude! That is awesome.

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Use it as your avatar NAO!

Nah, JK. :-P

0
depotdevoid
depotdevoid

10 years ago

Hey, what a cool idea!  I'd love a drawing if you've got the time.
Thanks,
depotdevoid

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

2.jpg
0
depotdevoid
depotdevoid

Reply 10 years ago

Hiyadudez, you rock!

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Thanks! Your welcome.

Also, thanks for subscribing!

0
cool bas3
cool bas3

10 years ago

can make one for me?
you have some skillz

0
chopstx
chopstx

10 years ago

Can you make me one? 

Gracias!(Thank you)

0
~KGB~
~KGB~

10 years ago

can you make me one?? thanks if you do!

0
Hiyadudez
Hiyadudez

Reply 10 years ago

Sure thing! I'll put you on my list :-)

0
~KGB~
~KGB~

Reply 10 years ago

thanks!