252Views38Replies

Author Options:

Name the Robot? Answered

I think we should give the "Instructables Robot" a proper name. Who's with me?

Discussions

0
None
Derin

10 years ago

Lets call him Instructables I19583(Yellow Edition) manual coming soon

0
None
Doctor What

11 years ago

NO! Instructables Robot fits him perfectly.

0
None
VoodooWitchDr.

11 years ago

I think the spelling of his name should be changed. RowBoTt OH YEAH!!!

0
None
VoodooWitchDr.Goodhart

Reply 11 years ago

Hmmm... R0807 It looks kind of, confusing. A little tweaking and it will be perfect!

0
None
VoodooWitchDr.Goodhart

Reply 11 years ago

Exactly! I gotta go to Taco Bell now. Remember, Buddy Christ is with you.

0
None
GoodhartVoodooWitchDr.

Reply 11 years ago

I gotta go to Taco Bell now.

As long as you don't have to run back home :-)

0
None
CameronSS

11 years ago

Hmmm...How about we use the name he asked us to use? Oh wait, that's "Robot." Never mind.

While we're at it, I think I'll arbitrarily rename you "Fitzwilliam." Do you believe this name suits you, Fitzwilliam?

0
None
GoodhartCameronSS

Reply 11 years ago

While were at it, I might as well suggest Archibald LOL

0
None
Goodhartheavy.metal.nguyen

Reply 11 years ago

Hmm, I have heard the name Archie as a first name, that is the first time I have ever heard it as a last name :-)

0
None
threecheersfornickSunbanks

Reply 11 years ago

All of the bookends at my school library are made by "Gaylord". The company stamped its name into all of them.

0
None
Goodhartheavy.metal.nguyen

Reply 11 years ago

Yeah, I know. My last name is not uncommon nor all that, as some would view it, odd....but it rhymes with Smeller, so you know how kids can be, especially if one is as shy and quiet as I was at one time. You get the butt of all the jokes and comments.

0
None
GoodhartCameronSS

Reply 11 years ago

Yeah, I am normally at Las Vegas with my "friend" Penn :-/ ;-)

0
None
threecheersfornickCameronSS

Reply 11 years ago

Fitzwilliam seems good. Should I bother getting Eric to change my name? Also, good job noticing that in the forum topic. I hadn't. I suppose this answers the questions I set out to ask: do the general public like his name (yes), and does he like his name (yes). My work here is done.

0
None
Keith-Kid

11 years ago

Instructables robot is a great name!

0
None
Labot2001

11 years ago

NO.

The Robot is the the Robot. You can't change his name. It would be changing his whole "Ness". Not cool.

*shakes head in disappointed disagreement, AKA Kiteman fashion*

0
None
KitemanLabot2001

Reply 11 years ago

Agreed, no other name is required - Robot simply ... is

Puffs sagely on non-carcinogenic cyber-meerschaum.

0
None
GoodhartKiteman

Reply 11 years ago

watch it, that cyber smoke has a lot of negative ions in it LOL

0
None
threecheersfornickLabot2001

Reply 11 years ago

Hm. I rather expected that response. In a way, I agree, but in another, I think that "Robot" is a little boring. What I was really interested in when I published this was the Robot's response.

0
None
Labot2001threecheersfornick

Reply 11 years ago

What I was really interested in when I published this was the Robot's response.

Well, if he doesn't respond to this topic, go to his Orangeboard and ask him what his real name is, or what he'd like it to be ;]

0
None
Bran

11 years ago

He's Robot. Haven't we done this before?