3474Views32Replies

Author Options:

Paper gun Chat room Answered

Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room Paper gun Chat room
http://www.youtube.com/watch?v=D2iJArvW32I&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=7jawm2w0L3c&feature=channel_page

Discussions

The forums are retiring in 2021 and are now closed for new topics and comments.
0
PlaYer101
PlaYer101

9 years ago

Hey is anyone on this page thing :P
ummmm
this is boring im leavin

0
Flintlock
Flintlock

Reply 9 years ago

You've entered a forum topic that was posted two years ago.

Everyone has left.

You are alone.

0
PlaYer101
PlaYer101

Reply 9 years ago

Aw crap

0
anthony96
anthony96

10 years ago

wow no ones posted for months .... I CLAIM THIS FORUM IN THE NAME OF AMERICA XD

0
bojangles141
bojangles141

Reply 9 years ago

i live in america so thanx xD

0
Undermig
Undermig

Reply 10 years ago

um no

0
Undermig
Undermig

Reply 10 years ago

 hmmm so long i didnt go on instructables/

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

lick on my name for some tutorials

0
CapnTac
CapnTac

Reply 11 years ago

I tried licking the computer screen, didn't help. :P

0
Undermig
Undermig

Reply 10 years ago

Lol he actually did it!

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

lol

0
aj01-01
aj01-01

10 years ago

cool guns, you should check out mine

0
rashad013
rashad013

Reply 10 years ago

nice i want a tut on the m200 rifle looking gun

0
aj01-01
aj01-01

Reply 10 years ago

I wish I could post one, it would be kinda hard though...I did not document the building process at all :( it just sort of..popped up off the paper lol

0
v tech
v tech

11 years ago

is it hard making bolt action

0
v tech
v tech

11 years ago

u are a genius dude

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

???? witch one.

0
knexsuperbuilderfreak
knexsuperbuilderfreak

Reply 11 years ago

the one at the bottom and it has kinda ram thing btw it think i know who you are

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

.... who i am? lol... who am I?

0
knexsuperbuilderfreak
knexsuperbuilderfreak

Reply 11 years ago

idk your name but i think you are from troop 175 in ohio i might be wrong but he looks like you

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

? from wath in my vid?

0
knexsuperbuilderfreak
knexsuperbuilderfreak

Reply 11 years ago

idk your name but i think you are from troop 175 in ohio i might be wrong but he looks like you i saw a vid of yours and the pic where you saying all the stuff about you the creator you look like someone from boy scout troop 175 in ohio

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

maybe show me some evidence or i wont say a thing to you. i wanna see this boy scout troop 175 in ohio

0
goldninja
goldninja

11 years ago

dude i can only make really crappy ones compared to these. do you want to see one.

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

Yea lool

0
chopstx
chopstx

11 years ago

12345678910 11 12 guns! AWESOME!

0
Undermig
Undermig

Reply 11 years ago

lol +3 Lmao!!!!