474Views119Replies

Author Options:

Perfect war gun V2 Answered

Hey! i'm back with the V2! Okay, this gun fixes all the problems of V1 like:
It know has a mag for the pump action part (that shoots 2 blue rods at a time!)
the turret doesn't fall off any more
looks cleaner
it's got a scope and better sights
uses quite a few less pieces (not that different
more comfy
trigger for all three guns are a lot more reliable
So, i might be posting, depending on what you guys think, and i need a name for it!

Happy seleziona day!

Discussions

0
None
Selezionaknexsniper1

Reply 9 years ago

lol, just posts the kanye west video for amazing!!!

0
None
NYPASeleziona

Reply 9 years ago

I'm gonna let you finish, but the BR-18 is the best gun of all time!

0
None
Selezionaknexsniper1

Reply 9 years ago

yes, i just bought a bunch of songs on itunes. I listen to pretty much anything (except country!)

0
None
knexsniper1Seleziona

Reply 9 years ago

haha, same here. country is ok, but only like the first 3 times, then it gets stupid. i listen o prety much all types other than heavy metal and screamo. whats ur favorite song?

0
None
Selezionaknexsniper1

Reply 9 years ago

yeah. lol, heavy metal isn't very good either. My favorite song right know would be "happy birthday guadalupe!" By The Killers. And my favorite song of all time would be "The Feel Good Drag," by Anberlin.
Heard of them? Well if you don't, check the songs out!!!!!

0
None
knexsniper1Seleziona

Reply 9 years ago

lol, sure!
my favorites are...
Replay by I.Y.A.Z
Body language by Jesse mccartney
Good morning by Chamilionaire
Down by Jay Sean
Do you remember by Jay Sean
Run this town by Jay-z and rihanna
and Amplifier

Amplifier is the only one im sure u've never heard of before. the others are really good :)

0
None
DJ Radioknexsniper1

Reply 9 years ago

Run this town?  How about "Empire state of mind"?

0
None
knexsniper1Seleziona

Reply 9 years ago

oh really? lol, that's alright! have u heard amplifier??

0
None
Selezionaknexsniper1

Reply 9 years ago

no. Probably because i don't know if it is a song or band :)

0
None
Seleziona

9 years ago

holy craps! 111 replies!!!!

0
None
DJ_SPLENDIFEROUS

9 years ago

This weapon is proclaimed to be "perfect", yet the transcription of a second exercise indicates that the weapon has been ameliorated, which would ultimately imply that the weapon was not "perfect" to begin with, making this topic obsolete.

0
None
SelezionaDJ_SPLENDIFEROUS

Reply 9 years ago

the gun was perfect to begin with, and why have i never seen you around before?

0
None
Raikou-san

9 years ago

If that's posted...

Raikou-san mounts a BR18 turret on it, mods it so it uses more pieces and it cleaner and better-functioning, and whatever-else he can think of.

0
None
SelezionaRaikou-san

Reply 9 years ago

won't be posting for a while, probs couple of weeks :(

0
None
dutchwarlord

9 years ago

omg that thing is a beast
please post it

0
None
Selezionadutchwarlord

Reply 9 years ago

I might be done the instructable this weekend, Your wish is granted!!

0
None
dutchwarlordSeleziona

Reply 9 years ago

if you post it please sent me a comment on my orange board

0
None
Seleziona

9 years ago

(seleziona's biggest fan) OMG! Seleziona! Yu need to post this!
(seleziona himself) Sorry, i lost my camera card....
(biggest fan) *goes inside*
(seleziona) *taps foot on ground*
(fan) *comes out with a grenade*
(seleziona) What are you doing??? You'll blow us both up!
(incoming bomber full of nukes) *lets go of all bombs*
(fan) *staring upwards and pointing at the bombs*
(seleziona) *turns slowly around and looks up* OMG! Bombs!

BOOOOOOOOOOM!

0
None
PindaHoofd

9 years ago

Man that thing is weird.

0
None
PindaHoofdSeleziona

Reply 9 years ago

Because it is weird -.-''
You don't have to be a genius to know that.

0
None
PindaHoofdSeleziona

Reply 9 years ago

I know but i can make a better gun than your war gun.
If you want i can try.

0
None
PindaHoofdSeleziona

Reply 9 years ago

I don't have much knex but lets make a gun with a new trigger system and a 8 round turret. Okay?