190Views13Replies

Author Options:

Yeah, About The TNKIT.. Answered

My computer crashed at home, the stupid thing always fails on me at important moments.
I'm writing this from my school's mediacenter, and i don't have the scores here, so i thats why i haven't made a round 4 yet.
I'm terribly.. terribly sorry, but i can't do anything.
Hoping the damn thing will be up and running soon, but for now, start building something to keep your skills up.
Good luck in advance,

Viccie.B1993

Comments

The forums are retiring in 2021 and are now closed for new topics and comments.
0
DJ Radio
DJ Radio

11 years ago

Why not pass the round to someone else who CAN run TNKIT?

0
Skreetsha
Skreetsha

Reply 11 years ago

Dude, thats just cruel..
I CAN'T HELP IT IF MY COMPUTER ISN'T WILLING TO COOPERATE!!

0
DJ Radio
DJ Radio

Reply 11 years ago

I'm not trying to be cruel, It's only a suggestion to keep the contest running.

0
Skreetsha
Skreetsha

Reply 11 years ago

I don't know if you actually read the text above, but my computer crashed, i couldn't communicate until now with any of you guys here.
Btw, IAC took over the contest because i wasn't sure about how long it would take for my computer to get back up and running.
Btw, sorry i used capitols, lol.
I had a rough day..

0
cj81499
cj81499

Reply 11 years ago

did iac post a round?
if yes can i have a link
thx

0
DJ Radio
DJ Radio

Reply 11 years ago

oh.  Sorry.

0
Hiyadudez
Hiyadudez

11 years ago

Wow.. how long does it take?

0
Owenmon
Owenmon

11 years ago

Same with me. Right now I'm on my brother's computer (which is super slow) and this is the first time I've been on the internet in a week And my computer can't surf the web for some reason.

0
Owenmon
Owenmon

Reply 11 years ago

Edit : Yay! I re-formatted my computer (I had nothing important on it) and now it works!  Now, as soon as I can find a camera (Hopefully I won't have to use my dsi. =p) I'll post my super-duper K'nex gun! :-D

0
cj81499
cj81499

11 years ago

thx for telling us!