1216Views92Replies

Author Options:

coming soon knex pac sniper rifle Answered

this gun is good looking and works great! it will be on this weak end! yes february 9th or 10th! you know something this gun has a new system it has a breach like mepains sniper rifle but the breach goes into a mag that holds 5 bullets! so there is a new system now for every one to copy off of. YaY new pics! 6.the gun 7.fp (first person) 8.this is how the mag works

Comments

The forums are retiring in 2021 and are now closed for new topics and comments.
0
popomaster
popomaster

13 years ago

is your gun going to be posted yet?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

once my mom buys a card reader. D:< my brother broke it. rrgg

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

oh, couldnt you use the battery operated way though?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

I don't have the soft ware to make it work :P for the pictures on the roller coaster I used my moms camera that works with the cord ,but she dosn't like me to use it .

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

oh

0
ojochris
ojochris

Reply 13 years ago

about time... lol

0
paperninja
paperninja

13 years ago

well, i have to say its weird if you posted the knex cart instructable today and not the pac sniper????

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

sory still haven't been able to finish because my little brother broke the device I use to get the pictures off my camera.

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

i have noticed alot of people use the little brother excuse. no offense. just noticed that. have you noticed that lately?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

well this ones true he likes to play with stuff and some times break it. It was an sd card reader and he broke the u.s.b. slot off the front of it. my mom is going to buy two soon I hope its soon.

0
ashchetm
ashchetm

Reply 13 years ago

i use smart media cards im old school, also im an only child

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

lol.

0
knexsuperbuilderfreak
knexsuperbuilderfreak

Reply 13 years ago

tell u bro u made everone sad on instructables!

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

ok lol there's a different way I can up lode but it uses battery power to operate.

0
ashchetm
ashchetm

13 years ago

BOY I CANT WAIT UNTILL ITS OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! it looks soooooooooooooooooo coooooool!!!!!!!!!!!! power doesent matter if it looks so cool, by the way how powerfull is it?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

it can shoot about 40 ft. the usual knex gun I guess and I have never tested the power rely.

0
ashchetm
ashchetm

Reply 13 years ago

to tell ya the truth all my knex guns are under 30, my best gun is my sniper, it shooots 31 or less

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

yeah I think I was sorta exaggerating but it might I never measured.

0
ashchetm
ashchetm

Reply 13 years ago

you said it was working well, thats good too, my sniper sometimes shoots the bullet sideways out the magazene, and im constantly replacing the pin. my srv1 (KILLERK by the way) is still in construction, but im just stuck, i dont understand completely how it works. so ill trash both snipers, and make this one!

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

well there was an instructable to show you how to load it

0
ashchetm
ashchetm

13 years ago

gonna make, but the bi-pod makes the gun a little tall, do you agree?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

well yeah but I cant make it any smaller because it wont fold up then.

0
ashchetm
ashchetm

Reply 13 years ago

another thing, where is the fireing pin? i cant find it anywhere, does it even use a pin?

0
darth acexxacer
darth acexxacer

13 years ago

nice mag design I'm working on a mag that uses two barrels and connects it'll be more realistic

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

hmmm sounds interesting I have know idea what you're talking about but sounds cool.

0
general zee
general zee

13 years ago

How Do you do the Yellow boxes on the images?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

here are the rules... you can't do it in comments on your instructables's you have to be in preview mode or normal viewing mode. in a forum topic you can only do it in preview mode and viewing mode (like if you came to the instructable)

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

i had the same problem too, after you have the pictures, save it, than click the edit button, it should work. :D

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

ok :(

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

hey, do you have an estimate in when your sniper is coming out? i really want to build it.

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

yay! are you 100%sure? cuz i want to build it. it looks cool :D

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

I'm 95% sure. there might be a couple of days delayed or something. look at this knex tank I have a forum topic for it with two more pictures.

01220002.JPG
0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

I saw it earlier i had an idea for ataching a gun to that beast, create a motor that is conected to a block trig, then make a barrel, make the motor spin and BAM! you like thie idea? i know its kinda obvious to do that though, so.....yeah.

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

what ive noticed, is that, i always, when i build a gun, build just the mechanics and its frame, and then make my own stock, barrel, and stuff

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

oh, lol

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

:D:D:D:D:D::D:DD

0
popomaster
popomaster

13 years ago

whens it coming out? i saw you on youtube, your rojm

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

I am not rojm lol! soon i'm working on instructions.

0
popomaster
popomaster

Reply 13 years ago

oh, well on youtube, the guy said that he was you. lol :D oh yeah, it shoots blue rods right? how far does it shoot, and does it use any new mechanisms?

0
the_burrito_master
the_burrito_master

Reply 13 years ago

lol wierd what dose it say in the text??? hmmm no it shoots yellow 35-45 ft.

0
bruce911
bruce911

Reply 13 years ago

When I asked the guy on youtube (rojm) he said he was knex_builder_freak.