528Views37Replies

Author Options:

Amazingly Powerful SniperBow(its a cross bow sniper rifle) Answered

this gun has insane power, mine goes around 125-150 feet on two relatively small rubber bands. i give most of the structural design, trigger and handle to drummerian and his xbow. i have simply made it more powerfull and a little nice looking.

Discussions

0
None
joeshmoe

11 years ago

wow, that looks really cool. when are you going to post the instructable? oh, and how do you load it?

0
None
iKilljoeshmoe

Reply 11 years ago

ok well to answer question one, i dont even know if i wanna post it, i dont feel like taking it apart. LOL, But ya to see how to load it look at drummer ians xbow you just pull the rubber bands back to the three white connectors

0
None
joeshmoeiKill

Reply 11 years ago

oh, well i thought maybe i could build it but make it a bit less powerful so i could use it in a war. It looks freakin awesome, i could use one of those. i understand why you wouldn't want to take it apart though, maybe if you have alot of pieces you could make another... i shold probably stop typing now, it's getting late. oh, and thanks for replying so fast.

0
None
iKilljoeshmoe

Reply 11 years ago

ya, i prolly will just take it apart to show YOU but i dont wanna post instructions. When i get pictures that are clear ill post them so people can see, but im not making instructions as of right now

0
None
joeshmoejoeshmoe

Reply 11 years ago

maybe if i build it i might post instructions for it, since i don't have any instructables. of coarse i will give full credit to you though for the gun.

0
None
iKillLoosewire; SOE Operative

Reply 11 years ago

ya not to brag but i think it might be one of the most powerful on the site. and i know you wouldnt expect that from someone who doesnt post much, but it really is good

0
None

I like your attitude. It's weird how people on this site will judge you and assume things about you based on your lack of full-on, written up, done to the 9's instructables. Sure it's nice to have time and energy to do the write-up, but sometimes you've just got the information and the knowledge and are worth listening to.

0
None
iKillLoosewire; SOE Operative

Reply 11 years ago

ya but most of the time people that dont post alot submit pretty bad guns... unless they are the spawn of mepain

0
None
smidge147iKill

Reply 11 years ago

i bet oodalumps cannon is more powerful.

0
None
iKillsmidge147

Reply 11 years ago

you may be right, i said one of the most. im posting a video right now. and sometime next weekend i might get a video of its distance. it can go around 125-150 feet easily

0
None
smidge147iKill

Reply 11 years ago

whats your youtube channel?

0
None
iKillsmidge147

Reply 11 years ago

im gonna post it when i get it, for some reason all my videos come out to be more than 100mb which is too big i guess

0
None
iKilliKill

Reply 11 years ago

ohhhhh i had 300 frames per second, ill remake the video tomorrow then repost it... only problem is a need a new bucket to shoot through

0
None
Danny

11 years ago

do you have any experiance in touching up photo's? i really think you should when u make a instructable or use CAD R.I.P Uncle Don

0
None
iKillDanny

Reply 11 years ago

why?... and yes im pretty good with photoshop

0
None
DannyiKill

Reply 11 years ago

they are reallu blurry and hard to make out, especially if i was making it

0
None
iKillDanny

Reply 11 years ago

these photos aren't to make it from and i used a webcam seriously i said i would post more stuff

0
None
DannyiKill

Reply 11 years ago

what i was saying is, when u make the instructions, use a better camera, please!

0
None
iKillDanny

Reply 11 years ago

lol ill prolly use the same one... just ill shot it during the day. look at my pic from my semi auto

0
None
iKill

11 years ago

uggggg school today

0
None
smidge147iKill

Reply 11 years ago

uggg college next week lol

0
None
gotja

11 years ago

cross sniper x sniper sniper bow xb sniper

0
None
gotjagotja

Reply 11 years ago

dang i forgot to press the reply button and pushed the other one

0
None
iKillgotja

Reply 11 years ago

lol i like sniperbow

0
None
iKill

11 years ago

i really had trouble naming it... its a cross bow, but its a sniper... idk