448Views76Replies

Author Options:

Copy Cats Answered

There are many of you out there that have clones, I came across several of them today.
I am making a big fuss over this because it annoys me, that people can't think of original names; so they have to copy other people, because they are popular.
Often you will find, or may well have seen, these 'fakes' have posted Instructables, but the original person has posted a gun, more than five times better than that of said cheat.
The few I have found so far include:

Trainman2001 - DarthTrainman
Dsman1 - Dsman195276 (or visa versa)
Killerk2, NOT-KILLERK - KILLERK
There are thousands for ironman69, although there was a film called The iron man - This could be a valid reason.

If you spot any other clones, inform me please.
I will eat them.

Discussions

0
None
insanecreator92

8 years ago

i got my name from extream builder.

0
None
I_am_Canadian

10 years ago

Dsman1952676 also has Dsmansmum, and Dsmansgirlfriend. I Have I_am_American and I_am_British. Killerk also has killerk2 mepain has mepains dog toby.

0
None
knexguyI_am_Canadian

Reply 9 years ago

Bear in mind I_am_American and I_am_British may be legit.

0
None
I_am_Canadianknexguy

Reply 9 years ago

Nope, I know who both are, they bugged me for quite a while.

0
None
KitemanI_am_Canadian

Reply 10 years ago

I don't think they are copycats as such - more wide-ups, since nobody is going to mistake "I_am_British" for "I_am_Canadian".

The problem copycats are the ones that use punctuation to change names, and copy the avatar (like "Do_not_turn_off_the_power." with the period, or "Kitman").

0
None
dsman195276Kiteman

Reply 10 years ago

well ya, but he put "NOT-killerk" and KILLERK2 up there, and nobody is going to mistake them for the real KILLERK.

0
None
Camisadoj-chode!

Reply 10 years ago

It means a person is referring to someone/making a reference to someone in his sentence. P.S: We have a " Be nice " policy. Don't say WTF. The F word is forbidden here.

0
None
bumpusCamisado

Reply 10 years ago

WTF, is just an acronym. It can be used here, the letters could be anything...

0
None
Camisadobumpus

Reply 10 years ago

Yeah, but he even admits that he abbreviated a swear word. So that means what he's trying to say is What the f***.

0
None
bumpusCamisado

Reply 10 years ago

Why are you polluting this site with your vulgarity? Please just say "WTF" next time.

0
None
Camisadobumpus

Reply 10 years ago

Well, I'm sorry, really sorry. But I don't see u doing any better.... ur censoring is actually worse than mine. I saw u saying " can that sh!t in jessy's broken foot topic. So if u want me to change, then fine, but u change too.

0
None
whatsisfaceCamisado

Reply 10 years ago

And in your picture, you're giving everyone the finger. Nice.

0
None
whatsisfaceCamisado

Reply 10 years ago

Hey, thats really funny, since you've changed your avatar now and all. Thanks for removing the offensive image though.

0
None
Camisadowhatsisface

Reply 10 years ago

Meh, that's not for you guys. It's my avatar for lots of sites. Don't mean to be offensive.

0
None
Kitemanwhatsisface

Reply 10 years ago

I agree:

Power, please change your avatar to something less offensive.

0
None
CamisadoKiteman

Reply 10 years ago

Mmmmm.... maybe I wil yeah, yeah, mom.... LOL JK......

0
None
KitemanCamisado

Reply 10 years ago

Wouldn't it be better to set the example?

If you follow the rules, then you are in a much better position to expect others to follow the rules.

0
None
bumpusCamisado

Reply 10 years ago

Dude, I was just giving you a hard time. Internet sarcasm is a hard thing to pick up on...

0
None
j-chode!Camisado

Reply 10 years ago

My apologies. At least I abbreviated it, there are those that swear without concern to the rules.

0
None
Camisadoj-chode!

Reply 10 years ago

there are those that swear without concern to the rules. Yes, there are, but those people are lowly jerks. You're not a low-class jerk are you? Of course you're not! So don't swear, even if you abbreviated it.

0
None
j-chode!Camisado

Reply 10 years ago

Why no. And why thankyou. I shall not swear from now on.

0
None
I_am_CanadianKiteman

Reply 10 years ago

Yeah, not copycats, but you can't deny that both accounts were made just after I got well known with my Cannon, and then they both start bugging me. So they are associated with me, not just random Instructables-goers making an account for themselves.

0
None
j-chode!I_am_Canadian

Reply 10 years ago

I have to admit, that does sound like a fair point you have, as everyone is attracted to your canon. I can see why they bug you.

0
None
The JamalamI_am_Canadian

Reply 10 years ago

mepaiins dog toby came before mepain acctually, search knex, click recent, go to the last page and work your way up. He changed his name to ikill recently tho, because people were getting at him for being a clone when acctually he is not

0
None
happybirthday

9 years ago

Oblitvitus and his copiers. Luckily no HappyBirthday copiers

0
None
I_am_CanadianDJ Radio

Reply 10 years ago

I almost fell for it too, but killerk just said that it would be september for the posting of the sr-v2

0
None
DJ RadioI_am_Canadian

Reply 10 years ago

lol thats true. if he said 6 days you would falll for it

0
None
I_am_CanadianDJ Radio

Reply 10 years ago

No. 6 days makes august 20th. He's posting on September 1st.