263Views33Replies

Author Options:

What I've been up to lately. Answered

1-3 H&K MP5A5. Got the mag, and barrel done. The mag is removable, and holds 18 dark grey connectors.
4 Organizing my K'nex! (that's merely half of it, sadly)
5-8 K'nex coaster with tube supports, I'm guessing it'll be done in about a month.
9-10 K'nex fan, it goes super fast. (The blades are temporary)
11-22 Noreastern (super big storm, google it) came! About 2-3 feet of water in the back road, fuddled basements, fallen trees, and more! I had a video, but Ilost it. If I find it, I'll put it on Youtubw.

Discussions

0
user
NYPA

8 years ago

Wow! Another K'NEXer boy scout!

I'm guessing your a Boy Scout?

Weblos II, looking at troops.

Sweet! I've been in for almost a year. I'm Tenderfoot, and Chaplin's aide, and have 14 merit badges! :-D

Im sorry, I still dont get what you mean.

PIC 4. THE D@MN SCOUT SHIRT!

The Jamalam's guns must hate you lol.

Um... I didn't quite get that. =p

They are storm guns?  Get it?

Oh. HAHAHA LOL BURGER WITH ROFLSAUSE AND LMAONNAISE.

0
user
NYPA

8 years ago

Geeze! That's a nasty storm! Worst I get here in NY is...can't think of any bad storms. Occasionally we get 30-40 MPH winds,and some heavy rain, but NOTHING like that!

Yep. Were right near the ocean (East coast & Slurpees are FTW!)

Other than the ability to use an internal pusher (which is hard to do with removable magazines) why not just go for something simpler? You could have used mine. I don't really care for the size though. 9mm magazines look closer to green rod magazines. I made a curved mag for that too though it wasn't quite as clean. I think I lost the image for it though.

HNI_0075.JPGHNI_0074.JPG

I'm working on it!

Hmm.. I never saw those pictures before. If I so post my gun, I'll give you some credit for the mag.

lol Only if you use these magazines. I'm not claiming credit for yours though if that's what you mean.

Man, that's one bad storm. We haven't had one that bad.

0
user
smilee

8 years ago

GAWD! That storm looks brutal!

what about the tnkit? I'm in it but i don't want you to quit!

Well, I don't like the judging, this round makes no sense, and everyone is dropping out. I still might post a entry.

i like the H&K MPA5 are you making the full gun and are you gonna post it?

cool and why do you wanna drop out of the tnkit?