loading

Anyone else in midterm slump mode?

If so, let's whine about it together. :D I'm ready for the semester to be over. I think I have a little too much on my plate this year. I have to go to a big conference next Friday, and I have so many papers and presentations coming up that I want to scream. The only class I really care about is A & P - and that's making me suffer in my other classes because I'm not studying for them as much. But of course, I'll be procrastinating instead of doing something right now to combat my anxiety. Sort of like this five page statistics midterm that I'm working on right now... which I've had a week to do. It's due at 4:30. :P

sort by: active | newest | oldest
1-10 of 39Next »
whatsisface9 years ago
Yeah I am, what with this gay polygamist marriage to organise....
Yeesee was supposed to do most of the planning... Oh, but I need to figure it out... are we going to need a rabbi or a priest... or both or something else? I know Yeesee is jewish... Maybe Muffy can do it?
How about a prabbi? I'm not fussed either way, I'm an atheist. I think it'd be awesome to get Muffy in on it. We need to go ring shopping sometime and get a guest list together...
What a coinki-dink! I'm atheist too! Lets just get a rabbi for yeesee... he is very spirtual...
jessyratfink (author)  zachninme9 years ago
Is he really? He never tells me anything about himself. I learn everything through you guys, hahaha! It looks like he's the odd man out in our little thread hijacking group in regards to religion. :P So have we decided when the wedding is yet? Maybe we could have it at Instructables HQ next summer! :O
:O YEAH! That said I'd need to book a flight *googles prices* Maybe Eric should perform the ceremony. After all, he's a doctor and we need a priest, they're sorta similar....
I've always wanted a springtime wedding... what about March? Or April? I'll be out on one of those... It would be so romantic, up atop the tower... gazing out on the water... Or maybe we could do it on some aquaskipers/kiteboards on the water? Jessy, why are you never on AIM anymore!? I've cried every night you weren't there!
jessyratfink (author)  zachninme9 years ago
I'm sorry, things have been so crazy between work and school lately, haha. And for the last year and a half I haven't really using any chat programs. It's really hard to remember to sign on now! :P
My MSN Messenger signs me on automatically :D Then I find no-one is online and feel sad D: Yes, I think the tower idea is good, for the honeymoon we could sail to Cuba!
I'd LOVE Cuba!
Jessy, first off, don't use the AIM client -- it sucks. Too many ads/dumb features you'll never use.
http://www.pidgin.im
Uninstall the AIM thing, and install that.
It should sign on when you turn on the computer, BTW ;-)
1-10 of 39Next »