Knex Kar 98

Introduction: Knex Kar 98

About: i like to mess with knex, i think they are a very creative kinda toy for people that like to build things of all sorts. i have a youtube account. its potpieism, yes its a dumb name but its hard to get a name d…

this is a cool gun, i modded it to shoot, thanks to aljeece for instructions at knexinnovation.net, thanks btw, this gun is nice looking, great stock, and may jam cuz i used a dart thing with suction cup, it wont jam with yellow rods, im not very good at making guns so yea...

Step 1: Wat to Do

http://knexinnovation.net/forums/viewtopic.php?f=19&t=636
i was to lazy to do it myself...
or go search knex kar 98 model on this site.

Step 2: Follow Pics

the pics are self explanatory

Step 3: Continueation

read the text boxes

Step 4:

alright peeps, heres the kinda hard part(jk)

Step 5:

Add rubber bands and have fun. That's all, please subscribe, i'm partial newbie to this site, so yeaaa...... 


Be the First to Share

    Recommendations

    • Make it Glow Contest

      Make it Glow Contest
    • First Time Author Contest

      First Time Author Contest
    • Anything Goes Contest

      Anything Goes Contest

    53 Discussions

    0
    Kona-chan
    Kona-chan

    7 years ago on Step 2

    i love the load system!
    try to make an arisaka with it

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    IT.............IS..................................................COMPLETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    rheath2
    rheath2

    Reply 9 years ago on Introduction

    Hey pictures are UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    rheath2
    rheath2

    Reply 9 years ago on Introduction

    I'll try but my camera isn't working! :D :) :l :P :( D:

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    My knex Kar98k is NEARLY COMPLETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    That last comment that I posted was for your "Which One?" Question.

    0
    Senior Waffleman
    Senior Waffleman

    Reply 9 years ago on Introduction

    Woah dude, relax, i get like a million comments from you now, you only need one, and with al the info on it, and i already saw your stock, its ok, i say you can do better. And go ahead, but there is better mechs than this one.

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    Oh yeah uhhhhhhhh I just I... I uhhhhhh this one PLZ! YOU HAVE TO UNDERSTAND??!!

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    Oh HEY uhh type in the search box "MP40 Stock" and click on well........... uhh MP40 Stock

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    Do you forgive me? PLZ?! memememememememememememememememememememememememem WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    0
    Senior Waffleman
    Senior Waffleman

    Reply 9 years ago on Introduction

    Oh sorry, i havent been on in a few days, yeah its cool, i over reacted myself, theyres always gonna be criticism, i sometimes forget that im not the best and there will be things like that out there, and its cool, but depeneds, which one?

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    IS IT OKAY IF I TAKE SOME OF YOUR IDEAS PLZ??????!!!!!!!!

    0
    rheath2
    rheath2

    9 years ago on Introduction

    I'm sorry I may have gone a little overboard..........if you get this.......... IT'S COOL!