197Views38Replies

Author Options:

What's this? Answered

The daily download on instructables, is that a new improvement? Cool...

Discussions

0
comodore
comodore

11 years ago

It started since yesterday, I clicked on it and got the PDF of the Instructables Sweet Potato Fries. I guess that is selects a random Instructables and post it there. every day is another one.

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Yeah, that is quite cool though!

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

Welding... Soldering... Coincidence? Or is it power tool day?

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

Ooh... Sewing...

Nah, it's just how tos.

My mind went blank there. ALL instructables are how tos!

0
comodore
comodore

Reply 11 years ago

... yea...once there was coocking...

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

And they changed it to food?

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Well, it had survey, so it must be a random choice made by the staff...

0
comodore
comodore

Reply 11 years ago

I think it is just a coincidence...

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

maybe...

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

haha! It is now a surrey today...

0
thermoelectric
thermoelectric

Reply 11 years ago

Yeah, A cool survey.......

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

Yeah, a advertisementish survey.

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

...to help Instructables survive.

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

Dunno how that matches with their privacy policy.

0
thermoelectric
thermoelectric

Reply 11 years ago

It doesn't really ask you very personal questions, just ones that help them target you with ads to keep them going.

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

But their privacy policy says they'll never share your information with third party advertisers...

0
thermoelectric
thermoelectric

Reply 11 years ago

They don't, they calculate what ads will attract your attention more and tell the advertisers (at Instructables) that ads like that will attract your attention more.

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

I've said I like IT and now there's Nvidia GeForce ads and Build Your Own Website in Under 30 Mintues.

0
thermoelectric
thermoelectric

Reply 11 years ago

Lucky, I can't remember what I said....

0
jessyratfink
jessyratfink

11 years ago

Oooooh, look at me, being all fancy! :D I just noticed it a moment ago but you beat me to posting. ;)

0
jessyratfink
jessyratfink

Reply 11 years ago

Now my how to sew ible is there! Yay! :D

0
kelseymh
kelseymh

Reply 11 years ago

Woo! Congratulations :-)

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Haha! Everybody always seems to beat me at posting, but I finally got a chance!

0
Firebert010
Firebert010

11 years ago

The survey seems to want to stick around. I wonder what they're using the data for...

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Yeah, They are going to use the data to live through the bad economic times, and not die like most other small business are...

0
Zorink
Zorink

11 years ago

If you do today's survey the robot tells you a secret!

0
awang8
awang8

Reply 11 years ago

If you do the survey any day the robot tells you a secret!

Photography?

0
Zorink
Zorink

Reply 11 years ago

Yep

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Cool...

0
KentsOkay
KentsOkay

11 years ago

I wonder how the select them...

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

I don't know how they do it...

0
Kiteman
Kiteman

11 years ago

It's new and scrummy!

I wonder how it's chosen?

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

Haha! That is a good point..

0
11010010110
11010010110

11 years ago

it looks a bit like the paper wallet when insts was down

0
Plasmana
Plasmana

Reply 11 years ago

yeah...